"curbstone", Welkom op het forum, neem aan dat je wel bekend bent met de upload procedure. Ik zie op de foto's inderdaad schitterende ferrari's en eentje maakt mij nieuwsgierig. Dat is op de derde foto de 308 (staat er maar net op). Meer foto's daarvan? Fred
Geweldig weekend gehad super. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Mooie foto's Yolanda & Onno (of andersom ) Ik kan inmiddels melden dat 1 Aperta naar NL gaat komen maar of die ook "te zien" zal zijn weet ik niet, nl kenteken zal het niet worden heb ik al begrepen maar een blijvertje wel.
Fred, Ik heb even gekeken en maar 1 foto gevonden, hopelijk kun je hier iets mee! http://oi52.tinypic.com/10sae5d.jpg
Ja dat is hem, een orginele 308 rally uitvoering. Zeer zeldzaam en een bakker in Belgie heeft er een exact (dus zeer precies) nagebouwd (onder een kroonluchter in een woonkamer naast zijn bakkerswinkel, het moet niet gekker worden ) Ik meen uit het hoofd dat er maar 4 of 5 originele zijn gemaakt door de importeur van Frankrijk. Hoeveel er nog in leven zijn weet ik niet, kan Peter/Bigodino je vast vertellen en mij ook
Ja dat is hem, een orginele 308 rally uitvoering. Zeer zeldzaam en een bakker in Belgie heeft er een exact (dus zeer precies) nagebouwd (onder een kroonluchter in een woonkamer naast zijn bakkerswinkel, het moet niet gekker worden ) Ik meen uit het hoofd dat er maar 4 of 5 originele zijn gemaakt door de importeur van Frankrijk. Hoeveel er nog in leven zijn weet ik niet, kan Peter/Bigodino je vast vertellen en mij ook
Mooie foto's Yolanda & Onno (of andersom ) Ik kan inmiddels melden dat 1 Aperta naar NL gaat komen maar of die ook "te zien" zal zijn weet ik niet, nl kenteken zal het niet worden heb ik al begrepen maar een blijvertje wel.
Kwam net op het wereld wijde web de trailer tegen van Clarkson zijn nieuwe dvd/bluray genaamd 'The Italian Job' : http://www.youtube.com/watch?v=3dxKo80k7gs .
Dat bedoel ik 4 stuks dus (als dit ook een groep B was/is) Ja mag ik niet (hardop) zeggen maar jij weet het nu ook Bewijs
Scroll maar eens omhoog Fred, zal je zien dat die berichten er toch écht twee keer staan....... (en ze niet ff gauw door Henkie laten verwijderen hè? )
Vorig weekend is er trouwens nog wat heel vreemds gebeurd... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Wat bedoel je? Een vent achter het stuur van een echte wagen? Tja dat schakelen he? ben jij niet meer zo gewend. Laatste keer was in Italie vorig jaar? Huur Alfa om Brum te bezoeken dacht ik en daarna nog een keertje bij Hans in de 308, ook al zo'n echte wagen zonder stuurbkrachtiging, ABS ect. Wel allebei met een radio Marc, heb jij eigenlijk een F (nog steeds 3 ) met radio? en die eraan komt?
Dat moet interessante conversatie hebben gegeven: "Hoe lang denk jij dat dat file nog is?" "Ik denk tot het viaduct daarzo, en jij?" "Ik denk tot aan dat portaal." "Weet je het zeker?" ...
Het gaat beginnen: We are pleased to inform you that entry applications for the 2011 Mille Miglia revival are opening this afternoon! The event will take place from Thursday the 12th to Sunday the 15th of May. We would like to remind you that entries close at midnight on Sunday the 19th of December 2010, and that you can find all the information on eligible cars, the programme and the route with the overnight stops on the website www.1000miglia.eu . You can access the 2011 entry form with your username maroel0 and password [password]. The Mille Miglia staff can be contacted on +39 010 5761799, e-mail [email protected] with any questions you might have. Kind regards, Alessandro Casali Sandro Binelli President Organising Committee Secretary General Organising Committee Liefhebbers? Gr. Martin