Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 3573 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. Fumacher

    Fumacher F1 Veteran

    May 8, 2005
    7,995
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Goed gevonden zeg! Hij was denk ik rood toen die naar Classiche ging.
     
  2. bertdeboer340

    bertdeboer340 Formula 3

    Sep 16, 2003
    2,374
    Netherlands
    Full Name:
    Bert de Boer
    MvT likes this.
  3. bertdeboer340

    bertdeboer340 Formula 3

    Sep 16, 2003
    2,374
    Netherlands
    Full Name:
    Bert de Boer
    Die (0742TR) was rood ja.. Hier een foto uit 1995 samen met een 250 TR uit 1959 (0774TR)

    Image Unavailable, Please Login
     
    Fumacher likes this.
  4. MvT

    MvT F1 Rookie

    May 25, 2013
    4,248
    The Netherlands - NH
    Full Name:
    Tijn
    Fumacher likes this.
  5. bertdeboer340

    bertdeboer340 Formula 3

    Sep 16, 2003
    2,374
    Netherlands
    Full Name:
    Bert de Boer
    Die site staat helemaal vol met oude foto's. Een onmisbare bron als je op zoek bent naar foto's (van Ferrari's) als je in de historie geïnteresseerd bent.
     
  6. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,909
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Op zo'n TR maakt mij strepen of kleur niets uit, werelds geluid, geweldige (stuur)eigenschappen en super looks

    My 2 c
     
  7. Fumacher

    Fumacher F1 Veteran

    May 8, 2005
    7,995
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Dank voor het delen van al jullie kennis! Had al zo'n vermoeden dat het de originele kleuren waren van die 250 testarossa. Classiche wilt het vaak naar de eerste kleurstelling veranderen.
     
  8. toto70_0

    toto70_0 F1 Rookie

    Sep 14, 2004
    3,842
    NETHERLANDS
    Mijn dochter en ik staan voor een moeilijke opgave, een kleur kiezen voor een nieuw paardje, gelukkig hebben de jongens van Kroymans ons op het rechte spoor gezet. Het wordt bijna zeker satijn /mat, misschien wel legergroen met tuurlijk gouden velgen, en zeker geen scuderia shields....
     
    Fumacher likes this.
  9. RISL

    RISL Formula Junior

    Sep 26, 2014
    562
    Breda, Nederland
    Full Name:
    Jordi
    Legergroen op een Ferrari is echt een topkleur! Ben nu al benieuwd.
     
  10. 12Esc

    12Esc Formula Junior

    Aug 21, 2006
    528
    Breda
    Full Name:
    Maurice
    MvT likes this.
  11. MvT

    MvT F1 Rookie

    May 25, 2013
    4,248
    The Netherlands - NH
    Full Name:
    Tijn
    Goed plan!
     
  12. evdzwet

    evdzwet Formula Junior

    Jul 24, 2009
    610
    Wassenaar
    Full Name:
    E. vd Zwet
    Ik ken iemand die ook nog wel een keer mee wil doen (desnoods buiten mededinging)
     
  13. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,909
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Dat is goed Ed want die heeft de 1e plaats-beker staan.
    Wilma kreeg gisteren ook (op FB) een herinnering met foto.
     
  14. Fumacher

    Fumacher F1 Veteran

    May 8, 2005
    7,995
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Gaaf Tonnie! Dat is dan de tweede keer dat je een paardje gaat samenstellen? Eerste keer maakte je die mooie 458 spider!
     
  15. Fumacher

    Fumacher F1 Veteran

    May 8, 2005
    7,995
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    #89315 Fumacher, Feb 1, 2018
    Last edited: Feb 1, 2018
    Het is bijna tien jaar geleden dat ik een Ferrari-GPS heb gekocht op bol.com. Na een tip van Henkie (?) hier hebben we bijna met zn allen zo'n apparaat gekocht. Wie gebruikt hem nog?

    Ik bestelde er twee. Otto kwam hem nog in Roosendaal ophalen.
    Image Unavailable, Please Login
     
  16. RedMondialTCab

    RedMondialTCab F1 Rookie

    Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    Die van mij heb ik 1 1/2 jaar geleden vervangen voor een TomTom. Maar de Becker heeft uitstekend zijn werk gedaan. :):)
     
  17. Souvlaki

    Souvlaki F1 Rookie

    Jun 17, 2007
    3,809
    Paesi Bassi
    Full Name:
    Erik
    Die van mij heb ik ingeruild op een 458 Spider.....;)
     
    wr11265, MvT and Fumacher like this.
  18. Fumacher

    Fumacher F1 Veteran

    May 8, 2005
    7,995
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Ik ga morgen maar eens naar Kroy met die GPS ;)
     
    MvT likes this.
  19. RISL

    RISL Formula Junior

    Sep 26, 2014
    562
    Breda, Nederland
    Full Name:
    Jordi
    Ik denk wil dat je een beetje moet bijbetalen ;)
     
  20. RedMondialTCab

    RedMondialTCab F1 Rookie

    Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    t zijn net Bitcoins......:D:D:D
     
  21. Melvok

    Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

    Jul 25, 2008
    14,117
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
    Toch is die GPS / navi van de 458 echt buts Erik, je hebt een kaart van 2009 ... en updates bestaan niet en komen niet ...

    Heb een oudere S6 Samsung met TomTom Go er op, offline. Dat werkt perfect.
     
  22. Souvlaki

    Souvlaki F1 Rookie

    Jun 17, 2007
    3,809
    Paesi Bassi
    Full Name:
    Erik
    I know.....italiaans hè? :rolleyes:
     
    Melvok likes this.
  23. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,909
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    #89323 328gts1987, Feb 2, 2018
    Last edited: Feb 2, 2018
    Kan ik nog een "off topic" navi aanvulling op geven van een van de modernste merken op dit moment; Tesla.
    Deze beschikt niet over 1 navi maar 2! Nu denkt iedereen, top. Kan niet fout gaan. Mis! :confused:

    Het probleem is dat Google maps de presentatie is van het navigatie systeem. Deze is duidelijk, kent iedereen en is up to date.
    Het 2e navigatie systeem en de enige die de route berekend in een Tesla is navigon, wat op zich een heel bruikbaar systeem is.
    Alleen werkt Tesla om een voor mij onbegrijpelijke reden met een gekortwiekte versie; geen route voorkeuren, geen tussenpunten etc.

    Nu het probleem van beide: de versie van Navigon is 3 jaar niet voorzien van updates maar berekend de routes naar hem bekende wegen (3 jaar oud).
    De Google maps laat wel alle wegen (bijgewerkt) zien en dan zie je dus vaak een betere/snellere route maar die neemt de Tesla niet :mad:
    Voorbeeld: A4 tussen Rotterdam en Den Haag. Die ligt er al een tijdje maar de Tesla kiest stee vast voor de A13. Dit was tot voor kort want gelukkig heeft iemand bij Tesla zijn Mail-box geopend en een Navigon update gestuurd naar de gehele Tesla vloot. Nu nog effe wachten op de opties, tussenpunten toevoegen, route keuze enz. Die zit hopelijk in de volgende update, kan niet wachten

    Je ziet dat zelfs een modern merk toch wel een foutje kan maken, inmiddels bijgewerkt maar dat duurde wel effe 3 jaar...
    Gratis, dat dan weer wel :p
     
    Melvok likes this.
  24. Fumacher

    Fumacher F1 Veteran

    May 8, 2005
    7,995
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
  25. Melvok

    Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

    Jul 25, 2008
    14,117
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
    Is dit bekend hier ?

    50th Ferrari Dino anniversary

    On June 30, 2018 the 50th Anniversary of the Ferrari Dino will be celebrated in a huge one-day event in Maranello and Fiorano.
    Organised by the renowned Dino historian Matthias Bartz, author of the award-winning book "Dino Compendium", in collaboration with the Ferrari factory and the Ferrari Club Deutschland e. V., this event will be dedicated exclusively to the owners of Dino 206 GT, Dino 246 GT, Dino 246 GTS, Dino 308 GT4 and Dino 208 GT4.

    If you wish to participate, please contact me, or send an email to [email protected]

    Some words in from the organiser Matthias Bartz:

    Dear Dino friends,

    It is a great pleasure for me to invite you to a unique event: The 50th Ferrari Dino anniversary, which will be celebrated at the Ferrari factory in Maranello on June 30, 2018!

    This is the preliminary programme:

    On Saturday the 30th of June 2018 we will meet at the Fiorano track in the late morning to do a few laps on Ferrari’s famous private racetrack. After that, you will drive your Dino to the factory where we will have together a special guided tour through the production halls. Following the tour, we will have lunch with the Ferrari workers in the factory canteen. We will depart via the old factory gate where we have arranged a professional photo shoot of you and your car! The factory day will start at 10 AM at the Fiorano racetrack and will end approxinmately at 4 PM with departing through the old factory gate.

    The event is limited to 206 Ferrari Dino and places will be allocated on a first come first serve basis.

    The cost of the factory day per person is 300 €. A maximum of two persons per Ferrari Dino is allowed, a participation is possible only in a Ferrari Dino 206 GT, 246 GT/GTS or 208/308 GT4! There will be no extra fee for the car.

    I hope to see you all in Maranello!

    Warmest regards,

    Matthias Bartz
     

Share This Page