Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 3584 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,909
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Mede door deze "tactiek" was de hele MM ervaring van ons best te doen. We hebben natuurlijk wel 4000km afgelegd maar door de goede nachtrust en pauzes op de dag is het alles meegevallen. Ook waren we in staat regen te ontwijken door de snelweg op te gaan wat maar 1x noodzakelijk is geweest (Rimini) maar voor de rest hebben we prachtig weer gehad en stonden overal mensen langs de route. Zelfs in tijds-kleding...
    Ook hadden we vaak tijd om langs de route (als Jeff of Joop) een pitstop voor te bereiden. Er werd via de app bestellingen doorgegeven maar ook gevraagd of er een toilet was op de pitstop locatie :rolleyes:

    Ook was er tijd om een speciale foto (=onderste) te maken op de mooiste oprit van Toscane die wij per ongeluk tegen kwamen (niet langs de MM route)




    Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
    Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
     
    Melvok, RedMondialTCab and Jeka like this.
  2. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,909
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Laatste dag en leg.

    Deze liep over het circuit Monza en was helaas het einde voor Joop en Evelien. Op een curvestone is de auto opzij gesprongen en door de (houten!)spaken geslagen. Waardoor ze net 100km voor de finish zijn uitgevallen. Behoorlijk zuur als je weet dat Joop in 2012 de MM wel heeft uitgereden (als navigator) maar niet binnen de gestelde tijd...
    Sindsdien heeft hij elk jaar ingeschreven (met verschillende auto's) maar het kwam er steeds (net) niet van. Vorig jaar stond hij op de reserve lijst (=in Brescia met de auto op de trailer, klaar om te vertrekken) maar een ander kreeg het start bewijs toen er een plek vrij kwam :oops:

    Op Monza is de Buick op een trailer van het circuit gehaald (toch ook eigenlijk best :cool:).

    Jeff kwam 2 uur later op Monza aan en heeft de finish uiteindelijk wel gehaald, een hele prestatie en mooi om mee te maken.

    Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
     
    Melvok and Jeka like this.
  3. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,909
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Wij hebben gisteren een voorspoedige reis gehad naar huis in 9uur zonder file en alleen een bui in CH.
    Bij thuiskomst stond de oprit vol met het ontvangst committee Image Unavailable, Please Login
     
    Melvok likes this.
  4. Jeka

    Jeka Formula 3
    Silver Subscribed

    Nov 20, 2010
    1,176
    Rotterdam
    Full Name:
    Johan
    Dat is wel een heel erg gaaf avontuur geweest! Je verslag was ook erg leuk om te lezen, past zo in een autoblad. Dankjewel voor het posten! :)
     
    328gts1987 likes this.
  5. MrDino308GT4

    MrDino308GT4 Formula Junior

    Sep 2, 2009
    775
    Geldermalsen NL
    Full Name:
    Arian
    328gts1987 likes this.
  6. RedMondialTCab

    RedMondialTCab F1 Rookie

    Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    Prachtig verhaal Fred en zeker mooi om mee te maken !
    Zo zijn we er een beetje deelgenoot van ;) ;) ;)
     
  7. wr11265

    wr11265 F1 Rookie

    May 20, 2007
    3,504
    Netherlands
    Full Name:
    Joost
    Thnx Fred, weer een mooie ervaring erbij. Nog een paar nachten en dan mogen jullie weer.☀️
     
  8. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,909
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Thx Cor.

    Klopt Joost maar alleen als het weer beter wordt, ga geen 1000km rijden om regendruppels te tellen :p
     
  9. omd78

    omd78 F1 World Champ

    Dec 26, 2005
    13,140
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Waar gaan we naartoe?

    Gr. Martin
     
  10. Ben308

    Ben308 Formula Junior

    May 31, 2010
    767
    Netherlands
    Full Name:
    Ben
    Mooi verslag Fred en leuk aangevuld met de foto's.
    Zal zeker een onvergetelijke ervaring zijn geweest.
     
  11. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,909
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Dino2400, Jeka and Ben308 like this.
  12. djfrens

    djfrens Formula 3

    Jan 9, 2007
    2,115
    The Netherlands
    Ferrari moet een eigen koers varen en niet teveel naar anderen kijken. Vind het geen geslaagd ontwerp.
     
  13. RISL

    RISL Formula Junior

    Sep 26, 2014
    562
    Breda, Nederland
    Full Name:
    Jordi
    Ik vind 'm schitterend, een stuk geslaagder dan de huidige line-up van Ferrari. Met name de voorkant met die langgerekte koplampen kan me sinds de 458 al niet echt bekoren. Ben benieuwd naar de opvolger van de 488!
     
  14. Harry-SZ

    Harry-SZ F1 Rookie

    Ik vind hem ook mooi, op de naam na dan.
    Maar ik verwacht wel dat de 488-opvolger wat extremer/scherper en minder "mooi" zal worden.
    Deze Deborah vind ik net iets te smooth/saai.
     
  15. VetroresinaNL

    VetroresinaNL Formula 3
    BANNED

    Oct 25, 2012
    1,917
    The Netherlands
    Full Name:
    Vetroresina
    Wie is 'Deborah', ik had begrepen dat de eigenaar een Zwitser is. Wellicht de naam van zijn vrouw of dochter?
     
  16. Harry-SZ

    Harry-SZ F1 Rookie

    Tja geen idee. Kessel heet die kerel.
    Wij denken dat het de naam van zijn maitresse is.
     
    VetroresinaNL likes this.
  17. bertdeboer340

    bertdeboer340 Formula 3

    Sep 16, 2003
    2,374
    Netherlands
    Full Name:
    Bert de Boer
    Waarom een man? Deborah is de voornaam van de eigenaresse van de auto en Kessel is de dealer in Zwitserland via welke de wagen uiteindelijk geleverd is.
     
    VetroresinaNL likes this.
  18. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,909
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Ik kijk regelmatig Shmee 150 (minder tegenwoordig) maar kwam hem tegen op de MM. Ik verwachte al een compleet verslag. Dat is er dus nu en hij (en zijn team) doen dit vanuit het deelnemers perspectief. Een compleet verhaal en met op 39min 02sec Jeff en Wouter #398 achter hun...

    Ben je dus een MM fan dan is dit een uniek verslag vanuit de auto (300SL) over de gehele 1000 mile.

     
  19. Harry-SZ

    Harry-SZ F1 Rookie

    Tja, er zaten zoveel Kessel-stickers op dat ik denk dat die er meer mee te maken heeft. Maar het zou zomaar kunnen.
    Maar een SP38 Bert de Boer zou ik net zo raar vinden overigens. :)
     
  20. bertdeboer340

    bertdeboer340 Formula 3

    Sep 16, 2003
    2,374
    Netherlands
    Full Name:
    Bert de Boer
    De dame in kwestie schijnt een redelijke Ferrari collectie te hebben waaronder een FXXK, verder racet ze met een 488 Challenge onder de vlag van Kessel.
    De SP38 is een cadeautje voor haarzelf ter ere van haar 40ste verjaardag.

    Een SP38 Bert de Boer klink ook niet nee, maar mocht dat inhouden dat deze bij mij voor de deur kwam te staan dan mocht zo'n naam gerust.. :)
     
    Jeka likes this.
  21. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,909
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Hoe was de oprit naar de parkeer plaats bij het Zalmhuis? Ik herinner mij dat zelf de tesla er moeite mee had en dat de verhoging inschakelde. Bij het verlaten is de weg minder stijl.
    Ik zou dus met de F430 de uitrit gebruiken als inrit :D
     
  22. Harry-SZ

    Harry-SZ F1 Rookie

    Man die 275GTB he. Schitterend!
     
  23. bigodino

    bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

    Apr 29, 2004
    12,632
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Heb dit gemist:
    http://www.circuit-zolder.be/nl/events/historic-grand-prix-2018

    Iemand wel geweest? Er waren ook F1 auto's via Uwe Meissner. Zoals verwacht geen volwaardige Modena Motorsport Track Days dus, maar onderdeel van een bestaand evenement. Geen info over wat er nog meer te zien was aan Ferrari's. Alleen dit:

    [​IMG]
     
    MrDino308GT4 likes this.
  24. Melvok

    Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

    Jul 25, 2008
    14,115
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
    Nix over gehoord .....
     

Share This Page