Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 3727 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. milko1969

milko1969 Formula 3

Feb 21, 2012
    1,390
    Breda, Holland
    Full Name:
    Milko
    Voorlopig ff niets erbij, eerst grote kapschuur bouwen en zonnepanelen het dak op.

2. WilliamZ

WilliamZ Rookie

May 22, 2024
    1
    Full Name:
    William
  3. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    12,958
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    mij ga niet alle dagen posten maar een indruk van de trip die 8 dagen! duurde. We troffen mooi weer daar.

Melvok, Harry-SZ, waenjan and 2 others like this.
  4. ChrisW1

ChrisW1 Formula 3

Oct 29, 2015
    1,114
    The Netherlands
    Full Name:
    Chris
    Leuk verslag!

Het weggetje op 8 minuten in het filmpje was erg gaaf.

5. Melvok

Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

Jul 25, 2008
    14,161
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
    Mooi !

LACHEN: Wat vindt je van deze route: ..... minder :)

6. Maximus1973

Maximus1973 Formula 3

Oct 29, 2016
    1,447
    Op het Engelse gedeelte van dit forum heb ik uitgebreid mijn ongenoegen over dit design uitgesproken.
    En toch, en toch, en toch na een aantal weken begin ik steeds warmer te lopen voor het design.
    Ik kon niet aanschuiven tijdens de onthulling in Maranello dus heb ik de auto niet in het echt gezien. Iedereen die dat wel gedaan heeft is onder de indruk. Dus net zoals bij de Puro zal de auto in het echt er veel beter uitzien.
    Wel lullig dat je denkt met een 812 Competizione echt een huzaren stukje van een motor te hebben, pleurt (ja, pleurt!) Ferrari dezelfde motor ook in een serie model. Daar vind ik wel wat van....
    Maar toch, maar toch, kruipt het bloed waar het niet kruipen kan!

Heb gelijk de coupe en spider maar besteld!

(ondanks dat we met zekerheid kunnen zeggen dat dit NIET de laatste 12 cilinder gaat worden!)

7. saviola9

saviola9 Karting

Jun 8, 2015
    88
    Full Name:
    Scott
    Gaaf, gefeliciteerd!

Wat is nu je favoriete Ferrari door de jaren heen? Je hebt volgensmij nogal wat (bijzondere) modellen gehad. :)

Maximus1973 likes this.
  8. Maximus1973

Maximus1973 Formula 3

Oct 29, 2016
    1,447
    Ik kan helaas niet echt en favoriet aanwijzen.
    Dat veranderd eerlijk gezegd met de jaren en jaargetijden.
    Ik vind de 812TS briljant voor de zomer. Geweldige looks, geluid en comfort. Ferrari in optima forma.
    De Pista is een waanzinnige hardcore raceauto voor op de openbare weg.
    De Scuderia heeft en bizar geluid en een versnellingsbak die er met ieder verzet in knalt.
    De 812 Comp is "de nieuwste" en dus vaak ook weer "de beste".
    De 296 heeft mij vanalle modelen misschienhet meeste verrast omdat de aandrijving en onderstel zo goed met elkaar werken.
    De Puro vond ik in het begin helemaal niks, maar kijk er echt naar uit om daar dagelijks in te rijden en ik vind het gewoon een dikke bak!
    En zo kan ik nog wel even door gaan over de meeste modellen, laat staan de race/Challenge auto's.

Payamx, dirktor, Pwillemse78 and 2 others like this.
  9. Harry-SZ

Harry-SZ F1 Rookie

Ha ha, mooi man. Die 12 cilindri is gewoon gaaf idd
    IRL vast helemaal geweldig, zeker met die motor erin.
    Gefeliciteerd met de aankopen. Nu 2 jaar wachten?

@Maximus: Heb je ook een F12TdF gehad? Dat lijkt mij ook 1 van de gaafste moderne Ferrari's namelijk. Soort V12 Pista.

10. Maximus1973

Maximus1973 Formula 3

Oct 29, 2016
    1,447
    Ongeveer 1.5 - 2 jaar wachten idd op de coupe. Ik ga naar Atelier dus dat duurt altijd langer.
    De spider duurt nog langer...

Helaas geen TDF, toen stond ik nog niet op de lijst en nu 1.5mln betalen vindt ik te gortig. Zeker ook omdat ik nogal verschillende meningen hoor over hoe deze rijd. De een vind het geweldig en een aantal zeer goede coureurs vinden het een hork van een auto.
    Ik laat de hypercars maar buiten beschouwing want die zijn voor niemand daily's; dan wordt het meer een event om met zo'n auto te rijden. Dwz van de oprijlaan naar de garage want 9% rijd niet of nauwelijks met deze auto's!

11. milko1969

milko1969 Formula 3

Feb 21, 2012
    1,390
    Breda, Holland
    Full Name:
    Milko
    En dat is zonde, want als je zoveel betaalt wil je vooral veel rijden en genieten, helaas worden de meeste HyperCars gekocht door de nep liefhebbers die alleen hun investeringen maximaal willen laten renderen, eeuwig zonde!

12. Maximus1973

Maximus1973 Formula 3

Oct 29, 2016
    1,447
    Gedeeltelijk mee eens. In essentie is een auto gemaakt om mee te rijden. Maar als je een La Ferrari gekocht hebt voor dik een miljoen; en die is nu a je toch nadenken!

13. Pwillemse78

Pwillemse78 Karting

May 19, 2024
    108
    Valkenswaard
    Full Name:
    Peter Willemse
    Ik zou graag een le Ferrari voor dik Eem miljoen kopen nu
    Gefeliciteerd met beide 12jes. En ik maar wachten op de rdw…

14. Pwillemse78

Pwillemse78 Karting

May 19, 2024
    108
    Valkenswaard
    Full Name:
    Peter Willemse
    Lekkere typfouten en kan niet meer herstellen. bedoel uiteraard LaFerrari voor dik een miljoen.

15. DutchFerrari

DutchFerrari Formula Junior

Apr 7, 2022
    591
    Bollenstreek - Netherlands
    Full Name:
    Jeroen
    Ik denk dat hij enorm zou opknappen op het moment dat je dat rare zwarte vlak tussen de koplampen en vd achterklep gewoon in kleur zou laten meenemen, Ben benieuwd hoe gedempt hij klinkt straks met alle eisen van tegenwoordig met alle filters...

Maximus1973 and Pwillemse78 like this.
  16. Maximus1973

Maximus1973 Formula 3

Oct 29, 2016
    1,447
    Vast enorm gedempt, totdat je een beetje toeren draait... of je laat Munsterhuis/Kroymans via een afstandsbediening de klepbediening aansturen.
    Dwz kleppen standaard open!

17. Harry-SZ

Harry-SZ F1 Rookie

Die zwarte vlakken maken hem juist cool.
    Lijkt erg op de Daytona daardoor.

18. Ferryducati

Ferryducati Formula Junior

Jun 3, 2015
    542
    Ik ga er van uit dat dat ook de bedoeling was.
    Vindt hem er een stuk beter uitzien dan de ( te drukke) 812.

19. milko1969

milko1969 Formula 3

Feb 21, 2012
    1,390
    Breda, Holland
    Full Name:
    Milko
    Pwillemse78 likes this.
  20. Maximus1973

Maximus1973 Formula 3

Oct 29, 2016
    1,447
    Goed dat je de smileys er bij zet.
    Die "Corvette opmerking" is al best wel vaak gemaakt.
    Zet ze eens naast elkaar.... en dan helemaal naast de nieuwste Corvette; daar gaan je ogen spontaan van bloeden

21. milko1969

milko1969 Formula 3

Feb 21, 2012
    1,390
    Breda, Holland
    Full Name:
    Milko
    De nieuwste Corvette is net als deze verschrikkelijke Ferrari helaas ook niet om aan te zien, auto’s worden er de laatste 15 jaar niet mooier maar alleen maar lomper op. Na de 599 is er geen fatsoenlijke 12 cilinder meer op de markt gebracht.

Maximus1973 likes this.
  22. Maximus1973

Maximus1973 Formula 3

Oct 29, 2016
    1,447
    Hmmm, en toch vind ik de F12 echt heel, heel mooi. Qua looks zonde dat ik de mijn verkocht heb; ondanks de "eierstokken achterkant"!
    en daarnaast vind ik de 812GTS ook erg geslaagd als model. Zo veel mooier dan een 812SF.
    Ik vind de 599 juist geen geslaagd model. Zo veel mensen zo veel smaken....

Dat auto's steeds lomper worden ligt naast de wensen en eisen van huidige kopers (comfort!) natuurlijk ook door wetgeving (veiligheid).

Payamx likes this.
  23. Pwillemse78

Pwillemse78 Karting

May 19, 2024
    108
    Valkenswaard
    Full Name:
    Peter Willemse
    Helemaal mee eens. Heb zelf de keuze gemaakt tussen f12 en 812, en de f12 gekocht. Vindt de 599 echt een beetje outdated ogen maar dat is smaak.

Melvok likes this.

Share This Page