Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 5 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. Dino 208gt4

    Dino 208gt4 F1 World Champ

    Jun 24, 2003
    14,868
    European Union
    Full Name:
    Roel
    @Alexander: nog bedankt voor de DVD. Heb helaas nog niet de tijd gead om te bekijken.

    @Kelly: waren de chocolaatjes lekker?
     
  2. alx355gt

    alx355gt F1 Veteran

    Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    Geen probleem om de dvd mee te brengen hoor, graag gedaan :)
    En Kelly wist de chocola zeker te appreciëren... :) net zoals de rest van de dag/avond trouwens :D
    Trouwens, leuk dat je toch nog even naar Overpelt gekomen bent na die vermoeiende reis.
     
  3. Dino 208gt4

    Dino 208gt4 F1 World Champ

    Jun 24, 2003
    14,868
    European Union
    Full Name:
    Roel
    Het was ong. een uurtje rijden naar huis maar had veel moeite om ogen open te houden. Lag om 0.30u in bed en werd 13.00u vanmiddag wakker gemaakt door mijn dochter van 4. :)
     
  4. ForzaFerrari

    ForzaFerrari F1 Veteran

    Jul 25, 2003
    7,198
    The Netherlands
    Full Name:
    Waldo

    Maar erg gaaf dat je toch langs gekomen bent!! :) Je begint een echte die-hard ferrarist te worden :D
     
  5. Dino 208gt4

    Dino 208gt4 F1 World Champ

    Jun 24, 2003
    14,868
    European Union
    Full Name:
    Roel

    :D
     
  6. Dutchman

    Dutchman F1 Veteran
    Lifetime Rossa Owner

    Dec 4, 2002
    6,184
    EU
    Full Name:
    Ton
    Roel,

    Ik vond het leuk dat we elkaar even gezien hebben. Jammergenoeg was het aan het einde van de avond. Binnenkort een keer afspreken voor een tour?

    Ton
     
  7. alx355gt

    alx355gt F1 Veteran

    Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    Natuurlijk ben ik zaterdag wel de te dupliceren dvd "Enzo Ferrari" vergeten geven! Die lag de hele tijd in m'n wagen! Heb ik pas bij het naar huis rijden ontdekt. Ik zal hem bij een volgende gelegenheid nog eens meebrengen...
     
  8. Dutchman

    Dutchman F1 Veteran
    Lifetime Rossa Owner

    Dec 4, 2002
    6,184
    EU
    Full Name:
    Ton
    Alex,

    Kan je er niet een kopietje van maken?

    Ton
     
  9. alx355gt

    alx355gt F1 Veteran

    Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    'k Heb thuis geen dvd-brander... :(
     
  10. Dutchman

    Dutchman F1 Veteran
    Lifetime Rossa Owner

    Dec 4, 2002
    6,184
    EU
    Full Name:
    Ton
    Jammer, dan wachten we gewoon op de volgende gelegenheid.

    :)

    Ton
     
  11. alx355gt

    alx355gt F1 Veteran

    Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    Spa Ferrari Days? SpaItalia? Ik zal hem gewoon in de wagen laten liggen :)
     
  12. Bertus

    Bertus Formula 3

    Mar 1, 2004
    2,101
    Belgium
    Full Name:
    Bert S
    @ Alx

    ik heb net de topgear reportage over de Toyota Hillux gezien waarover je het zaterdag had :)
    echt wel hilarisch :D

    http://www.bbc.co.uk/topgear/downloads/
    (voor degenen die het nog niet gezien moesten hebben)
     
  13. Luuk 348

    Luuk 348 Karting

    Nov 5, 2003
    118
    Holland
    Full Name:
    Luuk
    Weet iemand of er nog een Viva-Italie dag komt in Assen ?
    Er staat niks op www.tt-assen.com

    greetings,

    Luuk
     
  14. Dino 208gt4

    Dino 208gt4 F1 World Champ

    Jun 24, 2003
    14,868
    European Union
    Full Name:
    Roel

    Hoi Luuk,
    nee, Italia Assen gaat dit jaar niet door.
    Volgens VDB (organisatie) is er te weinig animo voor italiaanse auto's.
    Op de datum die normaal voor Italia Assen gereserveerd was wordt nu een duits auto festival georganisserd.

    Ik ben zelf betrokken geweest bij de organisatie van de 1e Auto Italia Assen namens de Alfaclub in NL. Dit evenement was bedoeld als tegenhanger voor Italia Zandvoort omdat in Zandvoort voornamelijk de Ferrariclub centraal staat en de andere italiaanse autoclubs naar de achtergrond werden verwezen. Italia Assen was een initiatief van o.a. Alfa vereniging, Lamboclub en div. fiatclubs. Later heeft VDB het overgenomen maar heeft er niet veel van terecht gebracht. Nu wordt het zelfs niet eens meer georganiseerd.

    Voor mij is Spa-Italia (27 juni) een leuk alternatief. Niet alleen Ferrari maar alle italiaanse merkenclubs zijn aanwezig.

    Ciao,
     
  15. Wesley

    Wesley Karting

    Feb 5, 2004
    215
    The Netherlands
    Full Name:
    Wesley Ruijterman
    Beste nederlandse ferrari liefhebbers!

    ik ben van plan dit jaar naar ferrari days at spa te gaan. Wie van jullie heeft informatie voor mij wat ik daar kan verwachten of wat een kaartje kost??
    Is het vergelijkbaar met bijvoorbeel tutte la ferrari a misano waar ik afgelopen jaar gewwest ben?

    Groetjes
    Wesley
     
  16. Dutchman

    Dutchman F1 Veteran
    Lifetime Rossa Owner

    Dec 4, 2002
    6,184
    EU
    Full Name:
    Ton
    Hallo Wesley,

    Je kan de Ferrari Days het beste vergelijken met Italia a Zandvoort. Classic races, 360 challenge, etc. Op het paddock staan ongeveer 100 Ferrari's. Vorig jaar was een toegangskaartje 15 euro.

    Ton
     
  17. alx355gt

    alx355gt F1 Veteran

    Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    Hallo Wesley...

    Ton gaf je al wat nuttige info.
    Om je nog een idee te geven... enkele foto's van de vorige edities kan je hier vinden http://www.spa-francorchamps.be/en/index2.html Klik op reportage per jaar en dan... Ferrari Days.
    Meer praktische info over de editie van dit jaar zou normaal gezien ten laatste in de loop van volgende week op dezelfde site van Spa Francorchamps moeten staan. In de rubriek "kalender".
    CU in Spa!

    Groeten, Alexander
     
  18. Wesley

    Wesley Karting

    Feb 5, 2004
    215
    The Netherlands
    Full Name:
    Wesley Ruijterman
    Ok Ton en Alexander, dank je wel voor deze informatie. Weet nu zeker dat ik er naar toe ga!

    Ben altijd vaste bezoeker van Italia á Zandvoort geweest, maar de laatste 2 jaar is het niet echt meer wat het geweest is...35 euro entree kaartje (ik heb nog 25 gulden betaald, voor de goede orde 35 euro= 77 gulden!!) En qua ferrari's ook niet veel bijzonders.
    Ik woon zelf in Hilversum waar de nederlandse importeur is gevestigd. Dus "gewone" ferrari's zoals de F355, 550 en 360 Modena heb ik al vaak genoeg gezien.
    Ik ben het afgelopen jaren naar Tutte la Ferrari á Misano geweest en 2 jaar daarvoor á Monza. Kijk dat is gewoon kicken! Oude formule 1 etc...

    Ik ben trouwens sinds een paar weken lid van ferrarichat.com, en probeer nu zelf ook te posten. Kan ik eindelijk eens gewoon over Ferrari praten zonder een blik van "ow heb je hem weer met zijn ferrari"!!!

    groetjes
    Wesley

    PS: Ik heb zelf een ferrari-model collectie van ongeveer 100 stuks. Ik zal binnenkort een keer een paar fotos neerzetten.
     
  19. ForzaFerrari

    ForzaFerrari F1 Veteran

    Jul 25, 2003
    7,198
    The Netherlands
    Full Name:
    Waldo
    Hi Wesley,

    woon ook (nog) in Hilversum. Ken die blikken trouwens; het is ook ongeveer één van mijn meest favoriete onderwerpen. ;)

    greetz,

    Waldo
    ForzaRossa.com
     
  20. alx355gt

    alx355gt F1 Veteran

    Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    Welkom op F-Chat Wesley!
    Die blik van "ow heb je hem weer met zijn ferrari" waar je het over had, heb ik zelf ook al meermaals gezien in het gewone leven, maar om over Ferrari te praten ben je hier ZEKER op de juiste plaats! :D

    Groeten, Alexander
     
  21. Anteriore

    Anteriore Formula Junior

    Jan 4, 2004
    863
    Netherlands
    Full Name:
    Ramon
    Hoi Wesley! De Spa Ferrari Days zijn een echte aanrader! Ik ben zelf ook regelmatig aan het kijken of het programma reeds beschikbaar is op de site van het circuit, maar vooralsnog is het er nog niet. Kaartjes voor de paddock zijn 15 euro. Tutte le Ferrari a Misano kan ik niet over oordelen want daar ben ik nog niet geweest. Denk wel dat het redelijk overeenkomt met Spa.
    Vroeger ging ik regelmatig naar Italia a Zandvoort, maar daar was ik op een gegeven moment wel uitgekeken. Dat stelt echt heel weinig voor vergeleken met het weekend in Spa.

    Groetjes,

    Ramon
     
  22. tomgt

    tomgt F1 Veteran
    Rossa Subscribed

    Feb 22, 2004
    6,701
    Netherlands
    Full Name:
    Tom Wiggers
    Gaat hier nog iemand naartoe?
    Ben bij Cavallino Classic geweest in januari, dat was al mooi, maar dit zou nog mooier moeten worden...........ik zie 't dan wel :)
     
  23. Bertus

    Bertus Formula 3

    Mar 1, 2004
    2,101
    Belgium
    Full Name:
    Bert S
    Vandaag zijn Joren en ik naar de F1 GP gaan kijken in een wel erg enthousiaste Ferrari omgeving. :D

    Een cafe dat ook het clublokaal is van de Ferrari Club Modena Maasmechelen met allemaal Italianen, de ene al luidruchtiger en enthousiaster dan de andere :D
    We hebben ons dan ook lid gemaakt van de club en hun over Ferrarichat verteld (vreemd genoeg kende ze Fchat nog niet). Ze hebben wel een eigen website.

    www.ferrariclubmm.com
     
  24. Yquem

    Yquem Formula 3

    Dec 2, 2003
    1,403
    BELGIO
    Full Name:
    JR
    Inderdaad, het was absoluut dé max!!! Een betere omgeving om F1 live te bekijken heb ik nog niet gezien!!
    Forza Ferrari...
    Forza Italia...

    Volgend jaar gaan we met die club naar de F1 in Imola; ambiance gegarandeerd!!!

    Joren
     
  25. alx355gt

    alx355gt F1 Veteran

    Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    Klinkt intressant... worden daar alle races in clubverband bekeken?
    Op de site staat niet echt veel info over het lidmaatschap en het aantal leden. Wel de foto's en het verslag van de vorige Imola-trip gezien... ziet er de moeite uit... :D Ben ik ook wel in geïntreseerd! :D
     

Share This Page