New member | FerrariChat

New member

Discussion in 'Holland/Belgium' started by subdriver, Mar 19, 2008.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. subdriver

subdriver Rookie

Mar 19, 2008
    4
    Curacao, Netherlands
    Full Name:
    Carlos Sayers
    Hallo iedereen,
    Net lid geworden van dit forum. Mijn naam is Carlos Sayers en ik woon sinds 2000 op Curacao. Ben helaas geen Ferrari bezitter (rij een Nissan 350Z) maar wel een grote liefhebber.
    Heb net een beetje rondgekeken; geweldige auto's hier!
    Groeten van dushi Korsow
    Carlos

2. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Welkom! Zie je nog wel eens een Ferrari op Curacao?

Onno

3. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Welkom Carlos.

Zijn er überhaupt Ferrari's op Curacao?

Super relaxed eiland. Heb er goede herinneringen aan. Aan die 350Z ook trouwens, hoewel de BMW Z8 die ik er voor in de plaats kreeg me ook wel beviel (zie archieven, rond october 2007) :D

Gr

Hans

4. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Afijn, Onno en ik vroegen ons weer eens op hetzelfde moment hetzelfde af....

5. subdriver

subdriver Rookie

Mar 19, 2008
    4
    Curacao, Netherlands
    Full Name:
    Carlos Sayers
    Ik heb gehoord dat er hier iemand met een Ferrari zou zijn maar ik heb hem in ieder geval nog nooit zien rijden. Denk dat onderhoud hier ook een beetje problematisch is.

6. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Waar het hart vol van is.... :D

Jammer Carlos, maar ik zie er ook geen een in Mali, kan ik je wel vertellen. Behalve die van mij. Aan de muur.

Onno

7. 575 GTC

575 GTC Formula 3

Apr 3, 2006
    2,427
    Waalwijk
    Full Name:
    Gairo Flores
    Welkom hier !

Curacao is zeker een mooi ieland mijn vader woond er

maar er rijden zo wie zo weining itlaanse auto's de eingste die ik heb gezin toen ik er was, was een Alfa spider
    Veder rijden er vooral veel amerikanse en japanse auto's

8. subdriver

subdriver Rookie

Mar 19, 2008
    4
    Curacao, Netherlands
    Full Name:
    Carlos Sayers
    We hebben hier een paar europese auto's. Er is zijn twee oude Rollsen, twee Maserati bi-turbo's, de nodige Porsches en zelfs een Lotus Elise. Misschien nog een paar waar ik zo een, twee, drie niet op kom.Verder inderdaad allemaal Japans en Amerikaans. Grote voordeel is hier wel dat er geen flitspalen zijn en de politie vriendelijk zwaait en goedkeurend naar je auto kijkt als je ze met 140 passeert op een weg waar je eigenlijk maar 80 mag!
    I love this island.

9. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Welkom,
    Wat ik me idd nog herinner is de vriendelijkheid, gezelligheid, lekker eten en het mooie weer.
    Ben zelf 3x op het eiland geweest maar heb de stad eigenlijk niet verlaten, hoe zijn die wegen erbuiten? plaatjes?

Gr Fred

10. subdriver

subdriver Rookie

Mar 19, 2008
    4
    Curacao, Netherlands
    Full Name:
    Carlos Sayers
    De mensen zijn hier inderdaad supervriendelijk. Kun je je bijna niet voorstellen met al die negatieve berichten over Antillianen in de Nederlandse kranten maar geloof me, hier is het totaal anders. (in mijn ogen zijn het hier meestal de Nederlanders die zich misdragen)
    De kwaliteit van de wegen is hier wissselend. Sommige stukken zijn erg mooi en dan is er plotseling een gat door de regen of zo. Je moet hier erg opletten maar dat went snel. Verder is het hier gewoon relaxed rijden omdat je niet continue op je snelheidsmeter hoeft te kijken en niemand boos wordt als je een keertje strepentrekkend wegspuit.
    Daarnaast, met de huidige stand van de Euro versus de Dollar is het hier spotgoedkoop!

Share This Page