Nieuw op dit forum / Mag ik mij even voorstellen ? (niet voor ééndagsvliegjes) | Page 19 | FerrariChat

Nieuw op dit forum / Mag ik mij even voorstellen ? (niet voor ééndagsvliegjes)

Discussion in 'Holland/Belgium' started by Ferenzo 430, Aug 29, 2008.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. Jeka

Jeka Formula 3
    Silver Subscribed

Nov 20, 2010
    1,182
    Rotterdam
    Full Name:
    Johan
    Bedankt allemaal! De auto is behoudens het logo op de voorspatborden en de uitlaat nog helemaal origineel. De auto heeft ABS en dus de ABS velgen (met TRX banden), helaas geen T velgen. Ik heb er nu ongeveer 3000 km mee gereden, nog geen olie bij hoeven vullen en behalve het normale onderhoud (distributieriemen, etc.) nog geen reparaties gehad. Het is verbazingwekkend hoe goed zo'n auto nog rijdt ondanks zijn leeftijd. Ik ben benieuwd hoe het de 21e zal gaan, de weersverwachtingen zijn in ieder geval goed!

2. Kees911

Kees911 Rookie

Aug 21, 2011
    2
    Omgeving Utrecht
    Full Name:
    Kees
    Mijn naam is Kees. Uitgenodigd om mee te rijden met Roger en zijn mooie Testarossa tijdens de Veluwerit en zodoende op jullie boeiende site beland. Groot liefhebber van auto's in het algemeen en - ik durf het hier bijna niet te zeggen - Porsche in het bijzonder. Rijd zelf in een Porsche 911 Carrera Coupé. Ook zeer geïnteresseerd in én geïmponeerd door Ferrari's.

3. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Zolang het een Porsche is met maximaal 2 deuren mag het, Kees.

Welkom! Ik hoop dat je een leuke dag had vandaag - mijn auto was er wel maar ik zit te werken in een hotel in Colorado.... snik.

Onno

4. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,782
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Een Porsche-blauwe 550 doet het altijd goed bij Kees :)

5. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Geeft niet Kees, is allemaal te genezen...

Welkom in je nieuwe leven :D

6. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Ja, het regende vandaag.... ;)

7. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Wegens tijdverschil moest ik het in mijn slaap doen, toch nog aardig gelukt.

Onno

8. dimibo

dimibo Karting

Nov 9, 2003
    177
    the Netherlands, EU
    Full Name:
    Dion Bosch
    #458 dimibo, Aug 23, 2011
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    na mijn eerste "halve" FC rit afgelopen zondag wil ik me ook nog even "netjes" voorstellen

huisje-boompje-beestje en een Ferrari Mondial 3.4t (bj 1990 gekocht vorig jaar in de UK)

ook ben ik in het bezit van een heerlijk rijdende Alfa Spider type 4

getrouwd en 2 kids (twee meisjes van 2jr, ze waren even aanwezig in gepaste kleding afgelopen zondag bij het vertrekpunt in Zenderen)

dat is het leuke aan de Mondial : je kunt je family meenemen

werkzaam bij een bedrijf die OS&E producten verkoopt aan internationale hotelketens, ik heb het geluk regelmatig iets van de wereld te zien, met name Midden Oosten en Azië

ben al jaren begunstiger van de FCN (sinds 1990) en maak graag foto's

daarnaast lees ik regelmatig in mijn goed gevulde Ferrari boekenkast over de geschiedenis van allerlei tipo's
    Image Unavailable, Please Login

9. Mrs.Spider

Mrs.Spider Formula 3

Nov 4, 2007
    1,708
    the netherlands
    Full Name:
    Jolanda
    #459 Mrs.Spider, Aug 23, 2011
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  10. dimibo

dimibo Karting

Nov 9, 2003
    177
    the Netherlands, EU
    Full Name:
    Dion Bosch
    JAZEKER !

11. Dino2010

Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    Jong geleerd, oud gedaan!

12. Mrs.Spider

Mrs.Spider Formula 3

Nov 4, 2007
    1,708
    the netherlands
    Full Name:
    Jolanda
    Otto je hebt wat gemist afgelopen zondag het was super.
    Tot 4 september.;)

13. Robin360

Robin360 Formula 3

Dec 2, 2007
    2,094
    Europe
    Full Name:
    Robin
    Welkom! Had ik nou een artikeltje van je gelezen in de GAdF?

14. Dino2010

Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    De foto's spreken voor zich!
    Eens zien of je 4 september ook amuseert!:D

15. 328gts1987

Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Ze vielen op! :)

16. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,242
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Strakke Mondial Dion! Tot op een volgend evenement.

Gr. Martin

17. zeuneke

zeuneke Rookie

Mar 7, 2011
    19
    belgium
    Hallo Iedereen,

nou Peter en Tonnie zullen gedacht hebben waar zit die Frank nu met zijn aankoop van de 308...
    Wel Tonnie kent het hele verhaal al, ik ben op technica Classica mijn eerste volledige restauratie MGb terug tegengekomen. Hij stond te koop bij de zoon van de kerel die hem 18 jaar geleden van mij kocht en ik ben met hem (proberen) overeen te komen om hem terug te kopen. Helaas komen we niet overeen met de prijs...intussen is de Blauwe bij atlantic( van Tony Erker) van het internet verdwenen (iemand een idee waar naar toe?) en door al deze drukte en de zomer (auto's kopen doe ik in een "dood" moment ) drukte ben ik er niet meer toe gekomen zelfs nog naar dit forum te kijken;;;mijn excuses !

Wel intussen een Peugeot 306 Cabrio Roland garros bijgekocht voor de dochter...van 15 jaar
    mooi full option om mee naar het werk te rijden....

dus misschien moeten we de zoektocht terug opstarten...de herfst is in aantocht !

groeten

Frank

PS wel met de matra en de MGtf naar Zwitserland gereden en veel bergpassen gedaan! leuk !!

18. Harry-SZ

Harry-SZ F1 Rookie

Welkom Frank!

Welke blauwe van Tony Erker? MG of Ferrari?
    Ik kan hem wel vragen waar die auto naartoe is gegaan.

Wat voor Matra heb je?

19. Wesley

Wesley Karting

Feb 5, 2004
    215
    The Netherlands
    Full Name:
    Wesley Ruijterman
    Sinds ik een tijd lang niet echt actief hier ben geweest, en nu weer actiever ben, zal ik me toch weer even voorstellen aan iedereen!

Mijn naam is Wesley en ben al jaren groot enthousiast! Toen deze site in het Europese gedeelte wat voet van de grond kreeg was ik er als één van de eerste bij. Sommige namen uit het begin zie ik nog steeds voorbij komen. Die heren kennen vast ook wel de Bonkers thread! Met zijn allen afspreken op Ferrari days @ Spa 2006, één van de laatste keren dat je nog gewoon in de pitsstraat mocht komen. F1 op 3 meter voorbij!! Gave tijd!!

Echter veel mensen van hier zullen mijn naam ook wel herkennen van elders op het wereld wijde web. Doordat hier ook veel bekende zitten, ga ik hier toch weer posten.

Ik heb het voorrecht om veel weekenden van het jaar als instructeur bij een Ferrari-verhuurbedrijf te werken. Hierdoor heb ik al de nodige kilometers achter de rug in zowel een 348 en 355. Wat een droombaan!! Dat is echt van je hobby je werk maken.

In de vrije tijd houd ik met wat mede -liefhebbers een site bij. www.facebook.com/ferraripassione Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Groet,

Wesley Ruijterman

20. Dino2400

Dino2400 Formula 3
    Owner

Feb 21, 2009
    1,298
    Welkom Wes!

Inderdaad bekend van andere plaatsen op het www. Inmiddels komen we ,meen ik, meer en meer bekenden van "elders" tegen?

Ik kan iedereen je faceboek-pagina aanraden! Leuke Ferrari weetjes op een korte bondige manier geschreven. Een tip voor iedereen die zich wat meer in de historie wil verdiepen!

Saluti,

Maarten

21. st@ven

st@ven F1 Rookie

Aug 4, 2008
    3,313
    Germany
    Full Name:
    Steven
    Welkom Wesley, en zoals Maarten ook al opviel, er maken er meer een "overstap" momenteel lijkt het.

22. 430-SPI

430-SPI Formula Junior

Oct 4, 2009
    748
    Europe
    Full Name:
    René
    Welkom (terug) Wesley.

23. Vivado Ferrari

Aug 17, 2007
    49
    Hoogkarspel NH
    Full Name:
    Vincent van Domburg
    Ik ben ook nieuw, nou ja, niet echt. Net als Wes eigenlijk...
    Aardig veel bekenden hier, leuk!:) Een goede reden om hier verder te kijken. Sommige zullen mij wel herkennen hier.
    Het Nederlandse Ferrari wereldje is lekker klein, maar zo vol met kennis. Hoop hier dus veel te zien.
    Nee, ik heb geen Ferrari. Ik mag het stellen met een Alfa Romeo 156 SW, maar heb een aardige collectie Ferrari modellen.

Ik houd ook samen met Wes e.a. deze site bij; www.facebook.com/ferraripassione erg leuk!

Saluti Vin

24. 328gts1987

Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Welkom (terug) Vin,
    Ik was je hier nog niet tegen gekomen. Die site die jullie bijhouden is wel goed, wist daar nix van. Nu dus wel. Thx

25. Wesley

Wesley Karting

Feb 5, 2004
    215
    The Netherlands
    Full Name:
    Wesley Ruijterman
    Thanks Fred! We vinden het leuk om al de info te delen! Binnenkort gaan we het uitbreiden met interviews met eigenaren. Iedereen heeft wel een mooi verhaal! Ons adressenbestand is al best groot geworden door de jaren heen, dus dat worden nog wel wat dillema's deze winter.

Nadat we jarenlang moderator te zijn geweest, is dit een nieuwe uitdaging die we zelf kleur kunnen geven!

Share This Page