Nog niet uit-gegumd/tank leeg, het is al bijna Zondag en er is (nog) geen foto te zien! Zijn de Tappas zo lekker?! Kom dat kantoor (Sinatra's ) eens uit en gooi eens wat op de draad Gr Fred Ps Henk: ga je de 360 inruilen?
Vrienden, Het is nu iets over 3 uur 's nachts en we ( ik en Henk ) hebben een drukke dag gehad. Morgen vroeg gaan we weer rijden, en omstreeks 12 uur met de Ferrari-club op stap. Maar ik weet zeker dat Henk wat leuke foto's heeft genomen ( +/- 100 stuks ) en die krijgen jullie allemaal te zien. Ik ga nu even kort en krachtig slapen, en morgen gezond weer op. En idd, we hebben 1 tankje al leeg gereden today. Er ging precies 100 euro in, das makkelijk om te onthouden Oet moen !
Nou vrienden, Henk is veilig vertrokken en net veilig geland. Daar ben ik blij voor Ik vrees dat hij een aantal leuke kiekjes heeft...
Ik kan zijn grijns wel voorstellen Dirk. Als ik het goed begreep is het weer als altijd ook goed geweest. Ben erg benieuwd naar de plaatjes, maar vertel eens wat jullie hebben uitgespookt? Hoe was de meeting vandaag? Heeft Henk je nog kunnen overhalen naar NL te komen voor de Deilmeeting? (evt zonder F dan maar?) Fred
Franc, nu we toch zitten te wachten, jij gaat Vrijdag de 308 halen. Doe je dat met een trailer of ga je rijden (weer of geen weer)? Dit ivm met eventuele sneak preview als je langs Dort/Breda komt.
Dat doe ik met de trailer. Ik breng hem ook direct weg voor een service beurt, zodat ie dadelijk helemaal klaar is voor het nieuwe seizoen. Alle vloeistoffen, filters, etc worden ververst. Zag je edit net; ik haal hem op in Grubbenvorst (bij Venlo) en ga dan via Eindhoven naar St Oedenrode. Dus als je ergens onderweg een sneaky preview wilt.... by all means ! Leuk !
@heren Ik ben weer terug, zo zit je in de 22 graden en 2 uur later is het 6,5 graden in R'dam (Zestienhoven). Ik maak er maar een nieuw topic van met jullie goedvinden. Gisteravond was een ierse vriendin van Dirk het zat dat ik alleen maar cola light nam en zij bestelde alleen nog maar bacardi cola light voor me Toen we weggingen dacht ik dat er een Enzo op de parking stond, maar het was toch een MX-5. Oftewel, paar dingen weet ik niet meer Ik ga foto's verkleinen, welterusten...
Ahum.... tsja die Enzo kan ik me ook niet meer herinneren, maar ik zag volgens mij wel een stuk of 12 Range rovers staan op de valet parking ( misschien waren het er maar 6, want ik zag ook e.e.a. dubbel ...heheheheheheh !
Dirk, ik heb ze geteld. Die jongen die de parking begeleidde bij dat restaurant zette ze natuurlijk een beetje naast elkaar. Er stonden echt 12 tot 14 zwarte / donkere Range Rover's naast elkaar. Ongelofelijk...
Ja, ik herinner me dat we het daar een tijd geleden over hadden. Maar wat was de vraagstelling toen ook al weer?
Dekt de casco verzekering van de F ook schade bij transport op een karretje? Zo nee, is dat onder een andere verzekering gedekt?
Heb net mailtje naar mijn verzekerings agent gestuurd met deze vraag. Houd je op de hoogte van zijn antwoord.
Heb je al antwoord? overmorgen is het transport al! Kan hellas niet onderweg een sneak preview regelen, zit Noordelijk en dus te ver weg Zal moeten wachten op Deil......
Citaat: "Wij hebben navraag gedaan bij een motorrijtuigverzekeraar. Het antwoord op uw vraag is ja. Indien de auto op de trailer Casco is verzekerd, is er dekking op deze polis, mits er de normale zorgvuldigheid in acht is genomen. Indien de schade verhaalbaar is op een aansprakelijke derde partij, zal de Casco verzekeraar de schade op de verzekeraar hiervan verhalen." .... en zorgvuldig zijn we natuurlijk altijd....
Goedzo Franc. Op onze polis (Turien) is het niet gedekt, ik geloof dat ik het ook voor Chubb nakeek en daar hetzelfde aantrof, ik werd er ooit op gewezen door Alex.
Prachtige Spider heb je daar, Dirk! Zwart/Rood combinatie staat hem heel goed. Zelf heb ik juist het omgekeerde nl. de Rood/Zwart combinatie. In de zomer ben ik regelmatig in de buurt. Heb ook een buitenverblijf in de buurt van Marbella. Dit jaar rij ik zeker eens met de Ferrari tot daar. Ik zal eens in de Sinatra binnenspringen. Altijd leuk om eens met 2 Spiders achter elkaar door Puerto Banus te knallen! Groetjes. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login