Haha! De Nederlandse Ferrarigemeenschap is je eeuwig dankbaar. Mijn metgezellen waren ook bijzonder onder de indruk. Hoorde die gele RZ overigens bij jouw gezelschap? Ook een Nederlander en stond net als jij ook op het punt weer te vertrekken.
Ach... met het geld wat Franc voor zijn 308 kan vragen had hij ook een leuke F40 of zo kunnen kopen. Is ook wel grappig natuurlijk
Was eigenlijk wel lachen. Ik met m'n "monsieur, beaucoup, route de soleil, trois bieres - Frans wat proberen uit te leggen over mijn auto..... ondoenlijk dus. Dus vraag ik of die gast ook een beetje Engels verstaat. Ja hoor zegt ie. Nou, daar ga ik van start met m'n verhaal. Hij vriendelijk knikkend, etc. Vraag ik of ie ook een Ferrari heeft. Jazeker was zijn antwoord. Vraag ik welke. Zoekt ie meteen naar pen en papier om vervolgens met de grootste moeite zijn eigen mobiele nr te herinneren en op te schrijven! Dan herhaalt ie nogmaals dat als ik 'm wil verkopen, hij hem perse wil kopen. Toen wist ik dat maar beter mijn Engels voor me kon houden, hem hartelijk danken voor zijn complimenten en GSM nummer en een vloeiend 'au revoir' te produceren. Hij verdween in de duisternis.... ik ook na mijn beauty tot leven te hebben geroepen... was weer een lekker tripje. En overigens, die RZ verpulveren on the way home was een peuleschiletje natuurlijk. Met een big smile lag ik iets na 2am in bed. Yep, we waren daar samen.
Klopt! En hij heeft ook een Supertje station (ken de officiele benaming effe niet uit m'n hoofd) die momenteel gerestaureerd wordt in Polen. Ken je hem?