Beste medeliefhebbers, Ik ben Pim Beets en op deze site brandnieuw. Ben de gelukkige eigenaar van een zwarte (Nero) 550. Gekocht bij een bekende autohandelaar in Rijnsburg. Prima jongens, die de problemen die er waren (lekkages, niet functionerende brandstofmeter en nog een paar kleine dingen) uitstekend hebben opgelost. Daarna (ja, ik weet het, je moet een auto vóór de koop laten bekijken) door de Forza boys laten keuren, die (oef!) er zeer over te spreken waren......... Zoals vaker voorkomt bij de Maranello was het dashboard niet meer helemaal top. Is inmiddels opnieuw bekleed bij Henk van Liempt (http://www.carinteriors.nl/) , na overleg met Alex Jansen. Ziet er weer geweldig uit. Ik ben één van die gelukkigen die eerder dan de reguliere pensioendatum van zijn baas eerder weg mocht/moest. Daarom geniet ik nu van het leven, samen met mijn lieve gade. Die ook al besmet is met het F-virus. Inmiddels al wat evenementen van de FCN meegedaan, zodat sommigen van jullie mij wel zullen kennen. Hierbij wat foto's. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Hi Pim, welkom op fchat! Je 550 is een droomauto! Prachtige kleuren combo zo te zien. Plaats eens wat fotos van het interieur als je wilt. Ik droom ervan ook nog eens een 550 te bezitten.
Welkom op de site Pim. wat een lelijk model. zou er niet een moeten denken. de kleur is wel erg gaaf. zeker in combinatie met de kleur van binnen. nu hebben we een gele, rode, zwarte en een speciale Onno kleur. dat wordt een mooi treintje. zie je wel op een meeting wim
Leuk om te lezen. Prachtige auto. De 550 is zon Ferrari die de tand des tijds met verve doorstaat. Op de tweede foto zie ik trouwens een oude bekende
Ik weet niet wat het is maar ik heb tegenwoordig iets met 550's........ Welkom op het forum Pim, je auto ziet er geweldig uit en goed om te horen dat ook Alex er goed over te spreken is. Ik ben benieuwd naar foto's van het interieur, kleuren combo is zo te zien erg mooi! Zo'n 550 is echt een indrukwekkende auto en wat een koppel! Echt een geweldige GT. Peter Terpstra
Je zou er zo met een flitser in je hand omheen gaan dansen, niet waar Peter ! Vrijdagavond achter de 550 van Wim naar huis gereden, alleen dat geluid al. Pim, gave auto. Henk v L. is interieur artiest.
Hé Bob, Dank je wel. Zeker voor de foto, die had ik nog niet. Was in Maastricht eind vorig jaar. Mijn eerste FCN happening.
Pim, leuk je ook hier te zien! Een dezer dagen gaan we elkaar ook nog eens 'in-the-flesh' ontmoeten! Onno
Toch niet die streng wijzende besnorde man met dat gele jasje he? Zo oud is-t-ie helemaal niet hoor Onze MM bezoeker van het eerste uur.......wat is er toch van hem geworden, waar is hij nu? Ciao, E. (PS: geintje hoor, Joop)
Beste Pim, Hartelijk welkom op het forum! Ik denk dat ik je 550 al eens eerder heb gezien tijdens een FCN rit. Wellicht heb ik nog foto's van je F. Op welke evenementen ben je geweest? Dan kan ik ze tevoorschijn toveren, als ik je daadwerkelijk gezien heb Gr. Vu
Dank je Vu, Ik ben in Maastricht geweest in 2007 en verder alle 2008-FCN evenementen tot nu toe. Als je foto's hebt graag! Alvast bedankt.
Welkom Pim, Verbazingwekkend hoe snel foto's opduiken: Foto 1 en 2 zijn genomen op Zandvoort afgelopen april, foto 3 en 4 tijdens de 3 provincieënrit, foto 5 bij het vertrek van de herfstrit. Gr. Martin Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Zandvoort (2x) en 3 provincienrit (1x)... als je ze in HiRes wilt hebben moet je me maar even een PM met je email adres sturen... Bob Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login