Ik zag het bericht van Adam en dacht, ik moet mij ook even introduceren natuurlijk.... Ik ben Bart Willemstein, 19 jaar en woonachtig in Hoofddorp. Ik surf hier al een tijdje rond en ben al eens bij de Rijvaardigsheidstest op Zandvoort geweest dit jaar, welke geweldig was! Ik was ook bij de DSS, via Autogespot natuurlijk. Daar ben ik overigens frontpage-medewerker, dus Ruud wordt goed in de gaten gehouden daar... Daarnaast heb ik al enkele keren op een passagiersstoel in een Ferrari mogen plaats nemen, wat voor een die-hard Ferrari fan als ik natuurlijk geweldig is! Overigens heb ik niet echt een voorkeur voor één model, want elk model heeft zo zijn charmes... Maar toch zou ik als ik het geld had alles opzij zetten voor een F40. Ik denk dat die auto geen nadere verklaring nodig heeft. Wat foto's van mij zijn ook te vinden op flickr, http://www.flickr.com/photos/bart-nega/ Ik hoop vele van jullie nog eens tegen te komen op evenementen of op andere plekken.... Groetjes Bart
Welkom Bart, mooie (detail) foto's op je site. Veel merken ook, dat valt op. Geen (old) timers te vinden helaas. Je kan je hart nog gaan ophalen, er ontbreken nog (te?) veel Ferrari's (ook die van mij ) Fred
Bedankt! Het euvel is dat ik bijna nooit old-timers tegenkomen, terwijl die in detail juist schitterend zijn. Dat vind ik dus best wel jammer, maar ik kan niet het hele land afstruinen naar klassiekers aangezien ik ook gewoon nog studeer Ik fotografeer inderdaad verder allerlei auto's, gewoon omdat ik een groot liefhebber ben... En er ontbreken inderdaad nog veel Ferrari's, maar ik popel om ze allemaal vast te leggen!
Dag Bart, Welkom! Ben erg gecharmeerd van de detail foto's van onze Spyker. Ik heb deze al van Ruud gekregen. Heb je er misschien nog meer? Zo ja, graag en pm. http://www.flickr.com/photos/bart-nega/2567834273/ http://www.flickr.com/photos/bart-nega/2567832015/ WOW! Welke (merken) klassiekers zou je het liefst op de foto zetten? Groet, Jeffrey
Bedankt, wat een prachtig exemplaar was die Spyker ook! Ik heb zeker nog meer foto's, ik zal ze morgen even uitzoeken voor u... En klassiekers zijn eerlijk gezegd niet mijn sterkste kant, maar ik ben erg gecharmeerd van oude Ferrari's en Aston Martins. Ik ben niet nog niet zo heel oud en ben redelijk met mijn tijd meegegroeid. Daarom is mijn voorliefde voor moderne auto's ook groter dan die voor klassiekers, maar ik laat ze zeker niet ongefotografeerd staan. De zwarte 308 Dino, waarvan de eigenaar hier ook actief is volgens mij, vind ik bijvoorbeeld een prachtige wagen.
Hey Jeffrey, ze zeggen U tegen je! Welkom Bart, altijd goed om te zien dat er nog manieren bestaan op het internet. Veel plezier hier, maar kijk uit, het is verslavend. Onno
@Onno, ik zag het! Een reden om langs de Mac te gaan. @Bart, Bedankt voor de PM. En zeg maar 'je' hoor, doet m'n moeder ook. Jeffrey
Kijk, da's praat. Een man naar mijn hart! Alleen is hij donkerblauw. Als ik hem zo af en toe een was tenminste Welkom hier Bart. Pracht foto's!!!! Hans (ook een "je" trouwens. Dat zijn we allemaal hier. Lekker joh!)
Bart-nega???? Is dat nega van negatief? of juist positief? verklaar aub Fred Ook aan te spreken met een "je" trouwens, we zijn verder nette jongens hier. Maar wel jongens (met hier en daar een meisje ertussen)
Bij deze - mij bevalt het wel dat "u" - ha ha ha alleen voel ik me dan gelijk zo oud - welkom Bart! Ivon
Dankuwel Ja dat is een lang verhaal... Maar laten we het erop houden dat het een erg makkelijke forumnaam is en ik in de zomer door iedereen neger of nega genoemd wordt omdat ik zo supersnel bruin ben Bedankt Oei, dat is wel een misser van dat zwart... Oeps! Hij heeft wel een prachtig geluid in ieder geval! En ik was al vroeg besmet met de Ferrari ziekte zo blijkt maar weer:
Om en lang verhaal kort te houden..... Zo heb ik ook een foto dat ik als 10-jarige een nieuwe 328 zit. 18 jaar later kan ik dat dagelijks doen.......... En uitjes beleven met deze tegekke bende hier! Dromen zijn er om te realiseren...... Jeffrey
Welkom Bart, mooie plaatjes! Dat wordt wat op volgende meetings, moeten we maar een fototribune gaan huren. Enjoy! Michiel
Erg mooi gezegd inderdaad! Hard werken, maar is het ook een kwestie van op het goede moment op de goede plaats zijn ?