Goeienacht, aangezien ik eerst niet gezien had dat er ook een nederlandstalige sectie was, heb ik me elders al in 't engels voorgesteld. Maar bij deze dus ook even kort hier Ik ben een bijna 26jarige student uit het Antwerpse (België dus), die bezig is met z'n eindexamens. Mijn passies zijn (exclusieve en/of snelle) wagens bewonderen en met (relatief gewone) wagens rijden. Nu en dan spot ik bovendien wel eens wat (bv: http://picasaweb.google.com/endlezz/RondreisDoorEuropaDeel4bAutoSInMonaco). Aangezien de zomer voor de deur staat en ik misschien niet onmiddellijk een job zal vinden gezien het huidige economische klimaat, wil ik tussen de sollicitatiegesprekken door nu en dan ook eens een meeting met exclusieve wagens bijwonen. Misschien dat dit forum me daar wel bij kan helpen. Overigens hoop ik dat dit forum me evenveel dagelijks plezier kan brengen als Autoblog.nl, waar ik ook al geruime tijd op vertoef. Grts, Nick
Goedemorgen landgenoot, Welkom in deze wondere wereld van Ferrarichat 't Is hier een toffe drukke website met ontzettend veel enthousiaste liefhebbers. Maar dat merk je van zelf wel. Groeten, Dirk/Marbella
Hallo Nick, Welkom Ik ben uit Lier maar al lang geen student meer Wat is er mis met de endlezz site? Blijkbaar ben je serieus door de automicrobe gebeten aan de google resultaten te zien Zijn geen studentenauto's waar je mee rijdt Tsiao