Zoals reeds eerder vermeld had ik vandaag opnames voor het TV programma "Passie op Wielen". Dit programma wordt iedere woensdagavond uit gezonden op de limburgse regionale zender L1. Presentatie is in handen van Phil Bastiaans. Om 13.00uur werd ik verwacht bij Kasteel Baexem voor opnames. Na kennismaking met Regisseur, Cameraman en Phil kon het echte werk beginnen. 2uur lang draaien voor 5 a 6 minuten film. Wel erg leuk om mee te maken. Ik word geinterviewd en gevraagd om over mijn passie te vertellen. Hoe de passie is ontstaan en hoe ik Mondial gebruik. Ook heb ik verteld over Fchat en dat we regelmatig met gelijkgestemden op pad gaan. Ook zit er een stukkie in waarom ik liever in een Ferrari rijd dan een platgeslagen kever uit Duitsland. Veel met Phil samen in mijn auto gezeten en leuke gesprekken gehad. Jullie kunnen hem kennen van zijn optredens in diverse nationale kampioenschappen maar heeft ook FIA GT gereden met een Lambo Gallardo. Tegenwoordig reist hij de wereld rond om met (potentiële) klanten van Porsche rond te rijden over de diverse circuits. Natuurlijk heb ik hem ook verteld over onze geweldige trip naar Italië. Hij heeft zelf een nieuw rijvaardigheidsbedrijf opgezet en wil voor ons een leuk voorstel maken om eens langs te komen voor een cursus. Meer info op www.philbastiaans.nl Ik heb komende week nog contact met hem voor meer informatie. Als er interesse voor is dan wil ik best e.e.a. organiseren. Hij gebruikt een circuit in België, bij Maastricht over de grens. Wanneer het wordt uitgezonden weet ik nog niet maar ze zullen me een DVD sturen met de gehele uitzending. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ik kreeg comlimenten dat ze er zooi mooi bij stond. Dus heren poetsers, bedankt voor de tips Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Geweldig om te zien Roel, onvoorstelbaar hoeveel tijd dergelijke opnames kosten maar hopelijk is het eindresultaat er naar. Ik ben benieuwd.
Erg leuk Roel! Ik ben benieuwd naar je antwoord omtrent de Duitse kevers Fantastisch om die cameraman in de kofferbak te zien! Heb me altijd al afgevraagd hoe Top Gear de shots frontaal voor de auto's maakt.........hierbij heb ik denk ik mijn antwoord
Klinkt goed Roel! Leuk he, dat soort opnames? Een jaar of wat geleden hebben we met ons formatievlieg-team ook de regionale TV op visite gehad (TV Flevoland). Interviews, sfeeropnames en natuurlijk... vliegen! Hier kwam uiteindelijk ook een minuut of 8 beeld uit. Heeft uiteindelijk ook Nederland 2 nog gehaald. Leuk om te doen!!! Rijvaardigheidstraining klinkt goed trouwens!!! Gr Hans
Erg leuk Roel. Ik heb Phil altijd wel een geinige gast gevonden. Wat het me het meeste van hem bijstaat was die horrorcrash in de Clio Cup in Assen een jaar of tien geleden.
+1 Erg leuk om mee te maken lijkt me! Ben benieuwd naar de uitzending. Je hebt toch niet ALLES verteld van onze trip he ?
Ontzettend leuk, Roel! Mooi dat je de kans kreeg Ferrari-rijders weer eens in een positief licht te zetten na al dat gezeur van de afgelopen weken... Onno
Hardstikke leuk Roel, de mondial ziet er fantastisch uit. Ik ben geboren en getogen op enkele kilometers van Baexem en ben zeer benieuwd naar de uitzending.
Heb je camera man + Phil? nog laten horen/voelen wat een Ferrari motor kan? m.a.w. Toerenbegrenzer getest? Anders is er geen bal aan en zeggen die Platte kever rijders alleen maar mietje Zo te zien kon je nog lachen ook..........met Phil achter het stuur Ben benieuwd naar de dvd
@Vlaaienkoning Roel, echt helemaal geweldig man. Professionele handel in en om de auto. En de Mondial zag er subliem uit. Uiteraard zijn wij allemaal zeer benieuwd naar de opnames.
Vanmorgen in mijn mailbox: Beste Roel, Vanavond (4 juni) is uw Ferrari Mondial in de uitzending bij Passie op Wielen (op L1 televisie) om 21:00, 22:00 en 23:00 uur. Wij zullen u een dvd toesturen na de uitzending. Hartelijk dank voor uw medewerking, vriendelijke groet, Richard Dols regisseur Passie op Wielen
Heren, hier een link naar de uitzending van gisteravond. Je kunt hier alleen de gehele uitzending zien dus niet alleen het stukkie van de Mondial. (Vanaf 6.36) Dat zet ik later op youtube. Veel kijkplezier http://webtv.l1.nl/player/mediaplayer.asp?root=l1varia&dir=passieopwielen
Leuk stukje! Enige wat ik miste in het filmpje was een volgas voorbij rij scene, ik wou dat geluid wel eens horen van die 3.0 V8 .