De Fchatters #1 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
De Fchatters #2 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ferrari #1 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ferrari #2 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ferrari #3 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Was er een paar vergeten...update 1 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
update 2 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Zag ik daar een foto van Alex met een stethoscoop in de motorruimte van de 360? Dat is een man naar mijn hart!
Die 250 GTE had overigens wel wat meer fotografische aandacht mogen hebben als ik dat het geweten....
Tsjong, jonge, jullie hebben genoten vandaag, dat is te zien. Ik had er graag bij willen zijn, maar helaas...en de bandenboer heeft me ook nog eens in de steek gelaten, bleken de verkeerde te zijn Werkelijk schitterende foto's. Het lijkt langzamerhand een wedstrijd wie de mooiste foto kan maken, maar wat mij betreft is er vooralsnog geen winnaar; ieder heeft zijn specialiteit zo te zien
Een bijbaantje vanwege een beurtje begrijp ik, maar bij de recherche?! Image Unavailable, Please Login
wat een waanzinnige foto's maken je samen met die andere kunstenaars toch. Deze hier van onderen en van achter, echt top.
Zeer mooie foto's, ben erg onder de indruk. Zeker die van Pterps van de rijdende 308 vind ik echt super! Foto's van Gairo en Fumacher zijn fantastisch!