Ik ben de laatste foto's aan het bewerken, en dan komen ze allemaal highres online. Hier nog een aantal: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Hi Cor! Erg mooie fotos heb je gemaakt jongen! Het was erg leuk je te leren kennen. Ik kijk er naar uit de volgende keer je Mondial te kunnen zien. Groetjes en tot snel.
Ik blijf het ontzettend leuk vinden om te zien hoe jullie m'n 308 vanuit alle mogelijke hoeken fotograferen. Ben er zeer trots op! Thx Peter, Vu, Gairo en alle anderen.
hey guys toch even online via grps(mobiel) op texel. thanx voor de leuke reacties. .vu en pterps. ook jullie maken schitterende reportages . @franc. je zult haar gaan horen !!!! cor
Hij kan het niet laten om toch eventjes te gaan kijken Veel plezier daar in Texel Cor...of zit je daar voor werk...Maakt niet uit Groeten vanuit een zonnig Roosendaal
Ik denk dat de meeste kiekjes inmiddels wel voorbij gekomen zijn, hoop alleen dat onderstaande plaatjes nog wat toevoegen. Gr. Martin Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Paulus, Pterps en djfrens PM me even jullie mailadres, heb nog wat leuke plaatjes mochten jullie interesse hebben. Gr. Martin
Ik heb alle foto's van afgelopen weekend bewerkt en online gezet: http://peter.terpnet.nl/ferrariforza.html
Het was inderdaad top. Jammer van dat steentje. Helaas kan ik as Zaterdag niet naar zandvoort (zucht) er wacht weer een klus.... Heeft Alex al een nieuwe ruit besteld of regel je dat zelf? Tot Deil (hopelijk eerder) Gr Fred
Had al wel door dat de deur niet goed dicht was, het was me alleen nog niet opgevallen dat dat ook op de gevoelige plaat was vastgelegd! Gr. Martin