Hello everybody! Haven't posted here yet but on other forums. Just wanted to share our blue over Cuio FF Winter rims:
is that the same Bose as in the 612, if so, great decision. Best looking colour yet, presume TdF? That's a true GT to my mind, fab effort. John
Excellent set of pics, car looks really good. And top marks for the diamond stitching! All FFs should be spec'd that way.
Thank you very much for your kind words! I really love the diamond stitching on the FF, suits the car perfectly!
Tack så hemskt mycket! Börjar ändå rulla en del i Sverige nu, det var 4st på racing days på knutstorp förra helgen!
Jag har sett en svart, men det är förmodligen den som är/var till salu på Autoropa. Är det en "riktig" Ferrari då? Jag avskydde den från början, men kan inte göra något annat än att älska den nu.
Ja det finns flera svarta! Har du sett den i Sthlm eller? Ja det är det verkligen! Det må vara en stor bil men den går som vilken annan Ferrari som helst och med v12an låter den betydligt bättre än california och 458an! Körde den på knutstorp förra helgen och jag blev aldrig omkörd och hälften av alla som körde i min grupp var antingen scuderior eller 458or. Men den har verkligen Ferrari känsla!
Exakt, i Stockholm. Kul att höra! Extra roligt när hela familjen(?) får plats. Hoppas att själv kunna förverkliga något liknande ditt köp om några år.
I must say that I like the winter rims more than the 'sport' (whatever they are called ) rims. Gorgeous car, love the Oceano!