Vrienden Ferraristi! Iédereen krijgt een feestelijke uitnodiging thuisgestuurd, maar toch wil ik jullie al één heel belangrijk gegeven meedelen. De Meeting vindt plaats op: Vrijdag 19 September 2008 Afspreekpunt zal dicht in de buurt en ten zuiden van Eindhoven liggen. Ik heb voor een héél spannend programma gezorgd, waarbij de intensiteit én de kick van de Meeting van vorig jaar ruim overtroffen wordt. Een heel belangrijk onderdeel van de Meeting (werkelijk een " Once in a Lifetime"-ervaring!) kon enkel op een vrijdag, 19 september was hiervoor de enige mogelijkheid, vandaar die keuze. De Meeting ligt meer dan 3 maand voor ons uit, tijd genoeg om het nodige te regelen om zich vrij te maken die dag. Nogmaals: Once in a Lifetime: 19 September of nooit..... Ciao! Dino2010
Klinkt goed Otto, ik doe mijn uiterste best om er bij te zijn, neem er met alle plezier een dagje voor vrij. Jou kennende zal het weer helemaal top worden, ben benieuwd!!
Hoi Otto ben ohhhhhhhhhhhhh zo nieuwsgierig kijk iedere dag even op de site. Wij zijn er zeker bij J&O. Jolanda
Schitterend! Ik zat er vandaag op Francorchamps nog mee in m'n hoofd... "jammer dat ik dit jaar hoogstwaarschijnlijk ook de Pays Plat meeting zal moeten missen, ik zit namelijk in het buitenland van 3 tot 15 september". Maar tot mijn grote vreugde lees ik nu dat het op 19 september doorgaat! Geen enkel probleem dus! Ook vandaag waren de "Ferrari owners days" op Francorchamps trouwens een succes. Vanmorgen nog wat grijs en mistig maar tegen de middag een stralende zon en een mooie opkomst in de paddock. Wel heel erg veel 430's. Daarnaast ook een zwarte Enzo en een gele F40 gezien. Leuk om alweer heel wat bekenden tegen het lijf te lopen langs dit prachtige circuit!
Voor degenen die twijfelen of ze hiervoor een dag vrij moeten nemen (nauwelijks voor te stellen): DOEN! Wat Otto regelde is zo mooi dat kan alleen ten zuiden van de nederlandse grens.
@heren Dino2010 heeft ook mij geraadpleegd als regelmatig meetingorganisator van onze site aangezien hij ook moeite had met een vrijdag. Het item waar hij echter mee bezig is (en grotendeels rond heeft) gaat echt helemaal nergens over.... 123video gaat het druk krijgen... Eh..ik denk dat ik er wel bij ben
Goed dat ik het nu lees, kan ik vanmorgen gelijk als ik binnenkom de vrije dag regelen. Het gaat toch niet iets worden waar Zugfuhrers een rol in spelen of waar je auto vies van kan worden? Daar heb ik namelijk een %$#*&-hekel aan Gr. Martin benieuwd, benieuwd, benieuwd...
Kijk er ook al naar uit. Zal zeker van de partij zijn. En nu bijna iedereen voorzien is van een navi, zal misrijden er hopelijk niet meer bij zijn. Guido
heb mijn baas al om vrij gevraagd en als ik het niet krijg neem ik onmiddelijk ontslag. kijk er al naar uit. count us in.
Dag Otto, Ik heb het enthousiasme bij diegene die er vorig jaar bij waren mogen proeven! Heb er enorme zin in om er bij te mogen zijn. Mooie auto´s en gezellige mensen. Wat wil een mens nog meer..... Nogmaals dank voor de uitnodiging en kijk dagelijks met smart in de brievenbus!!!! 19 september is iig in de agenda geblocked!! Groet, Jeffrey
Staat in mijn agenda gegrifd... hoop niet dat mijn regelmatige DK trips roet in het eten gaan gooien, want deze zijn net als het weer... niet door mijzelf te plannen. Maar ik denk positief en probeer eea te sturen Bij Otto moet ik zijn!!! Bob
Heel fraaie reacties! zanti70: DK = Denemarken? Leuk land , maar 't loopt niet weg! Er is maar één 19 september 2008! Werkelijk, vrienden, 't is super dat zovelen willen vrijnemen op een vrijdag, en nogmaals, ik beloof het ten stelligste, het wordt een unieke ervaring!
Dat hoef je mij niet te vertellen, Otto... Ik ben alleen de laatste schakel in het proces voor het in productie gaan van de klant en productie is $$$ voor de klant... neemt niet weg dat ik er alles aan ga doen en voor zover bekend zijn er nu nog geen activiteiten gepland Otto, al evenaar je vorig jaar, dan wordt het al een fantastische dag. Maar aangezien je het op een vrijdag gepland hebt, vermoed ik dat dit vorig jaar zeker zal gaan overtreffen. Ga er maar gewoon vanuit dat ik erbij ben... Heb er nu al zin in! Bob