Kreeg net bericht van een "geluksvogel" die live bij de veiling was van de 1956 TdF 250 die voor $13,2 M is afgehamerd... Er werd ook nog een aankoop gedaan blijkbaar van een auto waarmee Onno ooit deelnam aan de MM. Wordt ongetwijfeld vervolgt.
Was gewoon weer Top zoals altijd, lekker doorgezakt met de Keno brothers en ex-eigenaar van McQueen Porsche en vele andere , gewoon weer groot feest. Volgend jaar weer maar dan rijdend vanuit NY met iets leuks.
Ik had er graag bij willen zijn maar vakantie de andere kant op gepland. Dat pakken we volgend jaar beter aan... Maatjes waren dit jaar doorgedrongen in de holy grail van Pebble week waar ik bij had kunnen zijn. Ze "verwende" mij met mooie pics op de app naast die van jullie Ben benieuwd naar jullie verhalen en PICS! (zetten jullie hier wat neer of in de US sectie?), moet een feest geweest zijn weer. Vond alleen de best of show op PB niet de terechte winnaar, delahey vond ik mooier maar ken de details verder niet. Tenslotte: er gingen geruchten dat de Tesla X op PB kon staan, zag al foto's van het "prototype lawn" maar ontdekte geen Tesla achtig model. Iemand gezien? Image Unavailable, Please Login
Toch jammer dat we nu na "enkele weken thuis" nog zo weinig hebben gezien hier, kom op Maarten! Om te "balanceren" is hier van de week besloten volgend jaar zelf aanwezig te zijn op PB. De eerste reserveringen zijn al gemaakt want we liepen al tegen fully booked aan...