Ik heb vandaag de laatste foto's afgemaakt van de korte shoot met Ivonne haar 328. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
En de laatste 4. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Wat een prachtige 328. Ik heb de foto's wel drie keer bekeken. Tevens prachtig gefotografeerd uiteraard. Grote complimenten!
Ton! Zag onlangs een foto van een bekend interieur, past dat? @Peter, prachtige foto's @Ivonne, hij is prachtig.
Wat een mooie plaatjes zijn het allemaal geworden Peter! Nou nog het moeilijkste voor mij: - de mooiste uitkiezen om boven de bank te hangen Help - ze zijn allemaal schitterend
Heeeeeeee Het aller ALLER moeilijste gaat natuurlijk worden mij te overtuigen dat er wat anders moet komen te hangen boven de bank!!!! Image Unavailable, Please Login
@ Hans, Koop gewoon gele kussentjes voor in/op de bank, of laat Peter beide F'jes op een foto vastleggen. @Peter, Super foto's, vraagt om meer! Zal rookworst voor je reserveren.
Prachtige auto, fantastische foto's (weer). De skirts zijn, neem ik aan, aftermarket geel geschilderd?
Bedankt voor alle enthousiaste reacties, erg leuk om te horen! @ Fred, toegang tot de fabriek is al gergeld