Beste Ferrari-eigenaren, Ben u op zoek naar mooie foto's van uw Ferrari? Dan zit u goed, want dit is geheel gratis, ik doe dit als hobby en het zou niet fijn voelen als ik er geld voor zou vragen. Mijn naam is Luc de Rode en ik ben een amateur autofotograaf, dit begon al sinds klein af aan en ik ben er nog steeds mee bezig (18 jaar). Zo heb ik met 2 Ferrari's al een fotoshoot gehad (een Ferrari 328GTS en een Ferrari 512TR van Mel). Dus mijn vraag; heeft u een Ferrari en zou u mooie foto's willen hebben? u kunt mij contacten via [email protected]. Ik hoor graag van jullie! Luc de Rode
Tuurlijk, maar niet allemaal hoop ik .... Grijp je kans ... Luc is echt goed ! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login