De samenkomst. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Super dagje vandaag!. Prachtig weer, mooie route, mooie auto's, wat willen we nog meer? . Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Leuke foto´s! Ondanks dat we niet het hele programma konden meedoen hebben we toch weer een superdag gehad. Fantastische start van het seizoen wat mij betreft. Hopelijk doen we dit nog een paar keer dit jaar! Lewie
Wat een dag! We hebben genoten van alle mooie auto's, het lekkere weer en de gezelligheid Ik zie alweer dat er kwa foto's weinig is toe te voegen. Maar zal morgen ook even wat posten en een filmpje in elkaar knutselen.
Het was leuk! Helaas moest ik om 14.00 uur tijdens de rit al afhaken wegens andere verplichtingen. Ik had vandaag voor het eerst een Gopro in de auto. Dat ik me nog moet verdiepen in dat ding bleek: in plaats van de filmopname te starten had ik een foto gemaakt. Dus het eerste (mooie) stuk heb ik gemist. Daarna nog wel even gefilmd maar weinig spannends, zie hieronder. [ame]http://www.youtube.com/watch?v=90NHrsdYGi8[/ame] De volgende keer een instelling proberen met een iets minder breed gezichtsveld. Andere auto's zijn nu wel heel klein. Ik hoop dit jaar nog eens vaker met jullie mee te rijden. Groet, Maurice
Was leuk je eindelijk te ontmoeten, Maurice. @anderen - onwijs gezellig zoals altijd. Fabuleus weer, leuke mensen, prachtige auto's, wat wil een mens nog meer. Volgende keer blijven we tóch voor de spareribs. Gefeliciteerd Els & Pieter, wat een prachtige auto! Onno
Ik vat hem even niet Enfin, verslagen door de benenwagen van Joost & Ria (mooie foto's Joost!) ze waren de eerder dan ons en zijn dezelfde tijd weggereden.... We waren nog net niet de laatste, die eer was voor Jeff. (Caroline opgeknapt van een dagje relaxen?) Spoilertje van de R8 (mooie bak Rudy ) veel omhoog zien staan. Ook de TVR van Maurice is een beauty, net gespoten en van nieuw interieur voorzien met bovendien een complete motor revisie Die motor (+ uitlaat) klinkt waanzinnig, heb er van genoten. Jammer dat dit feestje van de TVR vroegtijdig werd gestaakt. Wel die folie voorop doen om steenslag te beperken.... Ok de foto's van het vertrek: (met 3 dik over een dijk doen we niet moeilijk) Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Prachtige dag. Lekker zonnetje dus ook ik heb aan het eind van de middag de Dino nog even warm gedraaid met een rondje Geldermalsen om Pieters nieuwe aanwinst te bewonderen. Kort daarna kwamen ook de anderen aan. Ik hoorde zo hier en daar wel een drempeltje geraakt worden..... Zelfs stapvoets had ook ik er weer een te pakken met wat geschaaf vanuit het vooronder. Al met al: leuk iedereen op eindpunt weer even gezien en kort gesproken te hebben. Pieters prachtige automobiel bewonderd en nog wat eenvoudige klikklakjes gemaakt voor de liefhebbers van hier. Overigens werkte een felle zon hier niet erg aan mee. Het zij zo. Het was wel weer errug leuk dit alles weer te zien en te horen. Groet Arian Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Voordat we aankwamen bij Pieter & Els om de 456 te bewonderen (pracht ding en nieuw in guldens ooit +fl 500.000,- ) werd de lintworm nog even tot stilte gebracht bij 't Anker... Geweldige plek & sfeer met een heerlijke kaart. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ook de paartjes waren dorstig van het mooie weer en het (regelmatig) in galop gaan. De plaatselijke olie-baron had weer een wereld omzet. (ook de plaatstelijke (hang)jeugd kwam in actie bij het zien van zoveel moois ) Erik, hoeveel waren 2 foto's ook alweer? 5 Euri? Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Wat een geweldig beeld. Niks te klein en juist mooi breed (over alle banen). Geluid is ook redelijk. Je hoort de TVR knetteren maar in real life is het oorverdovend (lees: oorgastisch ) Wat een explosie aan kracht heeft dat ding! Graag de volgende keer even een rondje meerijden om dat te ervaren. Please...... @ Vu, speciaal voor jou gemaakt (en zo geparkeerd) Thx @ Joost, gooi jij die draad maar vol met het vreet festijn. Pieter/Els het was een geweldige schrans partij en heerlijk glaasje in de tuin! Hartelijk dank voor jullie gastvrijheid en verzorging. Maken we in Italie meer dan goed op het terras!
Pieter & Els, Van harte en heeeeel veeeeel plezier met de 456!!! Een hele mooie auto! Nogmaals dank voor de heerlijke ribbetjes! @ all Bedankt voor de gezelligheid. Het was weer een heerlijk dagje! Jeffrey groeten terug van Caroline
Het was weer een mooie dag mensen. Eéntje om te onthouden met zoveel auto's en gelijkgestemden. Het einde bij Pieter en Els was ook helemaal goed uiteraard. Als voorzitter van het Schlagerfestival weet je wel hoe je die rakkers moet bakken natuurlijk. Ik kijk al uit naar de volgende keer!
@Pieter & Els: wat een prachtig paardje hebben jullie in huis gehaald, zeg. Onwijs veel fijne km's ermee! @all: wat was het weer geweldig om dit stel vrienden tijdens dit prachtige middagje te ontmoeten. Heeft ons veel goed gedaan en dus blij dat we er weer bij waren........a la prossima! @Fred: da's toch niet te veel betaald?
Duurde ff Jeff.... Was niet los te branden van zijn fles wijn (of zou het tóch Teuntje geweest zijn waar hij geen afscheid van kon nemen...?)... Maar we hebben ze er een half uur geleden uitgeknikkerd, dus met een béééétje mazzel komen de foto's er nu aan ;-)!