Ik heb ondertussen veel gelezen en gehoord over het wassen van de F, maar toch nog wat vragen. - Kun je gewoon een tuinslang gebruiken om de auto af te spoelen of is dit slecht omdat er vuil in de slang kan komen en blijven zitten? Hoe lossen jullie dit op? - Is het veilig om een hoge druk spuit te gebruiken op de F? Ik heb gehoord dat dit zeer goed zou werken om insecten van de auto te krijgen (met warm water erin). Kan dit met een gewonehoge druk spuit of beschadigd dit de lak? Zijn daar speciale hogedruk spuiten voor? - Iemand bekend met de Diamond Wax behandeling voor de F? Alvast bedankt voor de tips. Gr, Mathijs P.S. Gaan er ook mensen met hun F naar zo'n wash-booth (handmatig)? Zijn die borstels te vertrouwen?
Toppie jongens, is inderdaad een prachtige thread hier voor. Had al gezocht met de zoek-optie maar kon toen weinig vinden. Bart weet er inderdaad een hoop van af!
He Mattie, Waarom kom je binnenkort anders niet even langs met je 348? Ik zit een uur van je vandaan richting het Zuiden (Valkenburg), dus goed te doen. Maak ik graag even een uurtje à anderhalf uurtje tijd voor je vrij om je te informeren. Zorg jij dat alle vragen die je beantwoord wilt hebben op papier staan zodat je niets vergeet, dan zorg ik voor de koffie
Kijk Bart zo werkt dat!!! Mattie, Bart weet er echt alles vanaf. Heeft al menig F-Chatter een "nieuwe F" terug gegeven na een poetsbeurt.
Ha Bart, Tof dat je dat voorsteld, lijkt me een prachtig idee. Ook nog eens een mooie omgeving om doorheen te rijden. Kom ik binnenkort wel even op terug dan in een pb'tje. Heb de F net gewassen, dus zal nog wel een weekje overheen gaan. Gr, Mathijs
Komt goed uit, deze week en volgende week zit ik heel krap.........de week erop heb ik iets meer ademruimte