Deelnemers van de PPMeeting Nr2! De prachtige cheque die ik op 19 september ll. mocht ontvangen, stort ik integraal door aan Kleine Brogel, zoals jullie weten doen zij alles wat zij kunnen om de Multiple Sclerose Liga te steunen. Dank aan allen! Wie verder nog graag een gift over heeft voor dit edele doel, kan dit doen via storting op volgend rekeningnummer van Kleine Brogel: 001-1756019-07 BIC: GEBABEBB IBAN: BE74 0011 7560 1907 Wie interesse heeft voor alle (ook militaire) activiteiten op Kleine Brogel kan zich (aan heel economische prijs) abonneren op hun tijdschrijft, echt de moeite! Prachtige foto´s, er komt ook een mooi verhaal over ons bezoek aan KB! Hier meer info: 10de Tactische Wing Peer, augustus 2008 Vliegbasis Kleine Brogel 3990 Peer É0032 11 51.22.09 Ê0032 11 51.26.00 Neem vandaag nog een abonnement op het tijdschrift van Kleine Brogel Geachte luchtvaartenthousiast, Vliegbasis Kleine Brogel publiceert driemaal per jaar een tijdschrift in quadri met algemene informatie over onze operationele opdrachten, de bijzondere missies, het leven zoals het is op een vliegbasis, de sociale acties die we ondersteunen en zoveel meer. De juli editie vindt u in bijlage. Vindt u dit interessant? Neem dan vandaag nog een abonnement. Het abonnementsgeld voor één jaar bedraagt 20,00 euro. Hoe doet u dat? Stuur asap een email naar [email protected] en schrijf het abonnementsgeld (20,00 euro eventueel vermeerderd met 5,00 euro verzendkosten voor het buitenland met mededeling Bij ons in KB 2008) over op rekeningnummer 001-1756019-07 van de Vliegbasis Kleine Brogel 3990 PEER. De volgende uitgave zal verschijnen in november en zal opnieuw boordevol actueel nieuws staan over de luchtmachtbasis Kleine Brogel met onder meer bijdragen over de Operatie Guardian Falcon in het Afghaanse Kandahar, de deelname aan de oefening Green Flag in Nellis, Las Vegas en de bloktraining in Davis Mountain, Arizona.
Dank je Otto voor deze info. En zeer nobel van je om de cheque te doneren aan de MS liga! Je had hem echt zelf verdiend hoor, met die bergen werk die je verzet moet hebben om de 19e te maken tot de fabelachtige dag die het was. Ik zal nog een donatie overmaken aan de MS liga. En man oh man, hoe ga je dit overtreffen volgend jaar??? Lijkt me onmogelijk!
Beste Otto, Zoals Hans al zei, je verdiende de cheque eigenlijk zelf voor al je inspanningen om de 19e september tot het succes te maken dat het ook geworden is. Fantastisch dat je nu dit doneert aan de MS Liga. Dit typeert én siert je! Complimenten hiervoor. Ciao, E.
Sluit me volledig aan bij de voorgaande opmerkingen, maar jou kennende, beste Otto, verbaast het natuurlijk niet! Geweldig dat we zo'n mooie dag gehad hebben, en daarbij ook nog een goed doel hebben kunnen steunen. Onno
Kortgezegd: +1 En we hebben genoten Otto!! De F16 was onvergetelijk, en de dag onvergetelijk gezellig!! Jeffrey
Eén dezer dagen zit ik samen met de Kolonel en Commandant van Kleine Brogel, waarschijnlijk in het Restaurant L'Uno Coll'Altro! Bij deze zal ik de mooie cheque van 19/9 overhandigen! Ik geef jullie er nog verslag van!
Even melden dat ik donderdag aanstaande met de Kolonel en Commandant van Kleine Brogel ga eten in L'Uno Coll'Altro! Ik heb de heren uitgenodigd om dan feestelijk de PPMeeting N°2-Cheque te kunnen overhandigen! Overigens, die cheque werd onlangs door een anonieme Fchatter met 50 euro verhoogd! Dank je, onbekende genereuze! De Kolonel, de Commandant én de restauranthouder krijgen nog een cadeautje....een aandenken aan de Meeting! Ik hoop van vrijdag wat fotootjes te posten.
Met schaamte moet ik zeggen dat ik met blijkbaar lege batterij-camera naar Peer vertrokken ben: geen foto's, boehoe...! Bovendien heeft de Kolonel in allerlaatse instantie voor belangrijke Navo-beslissingen moeten afhaken.... dus alleen de Commandant was er. Maar aanstaande zaterdag speel ik een concert in Peer waarop beide heren met zekerheid zullen aanwezig zijn, aansluitend weer naar L'Uno Coll'Altro, dit keer check ik die r*tbatterij! Ik kan werkelijk NIET met zo'n schoonmoeder-cameraatje omgaan: geen talent!
Zaterdag laatstleden was dan uiteindelijk het moment aangebroken om jullie cheque van 19/9 aan de autoriteiten van Kleine Brogel te overhandigen. Afspreekplaats was uiteraard weer Ristorante L'uno coll'Altro. Kolonel Van De Voorde en Commandant Vanderfeesten waren uiteraard van de partij. De kolonel was uiterst opgetogen met het gift en ook bijzonder blij met de foto die ik hem cadeau deed. Het 4de heerschap is Kol. Van De Auwera, oud-bevelhebber van Kleine Brogel.Hieronder een paar plaatjes. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Schitterend! Zal vast een goed plekje daar krijgen. Otto nogmaals bedankt voor die onvergetelijke dag!
Toppertje Otto! Ik zou de heren haast niet meer herkennen zonder uniform, maar aan hun gelaatsuitdrukking te zien waren ze erg in hun nopjes Ciao, E.
Het is niet Onno, maar Otto... Verder sluit ik me volledig aan bij de vorige spreker. Helemaal geweldig. !!!!