PRE-MARANELLO KOMKOMMERTIJD!!!! | FerrariChat

PRE-MARANELLO KOMKOMMERTIJD!!!!

Discussion in 'Holland/Belgium' started by Dino2010, May 19, 2007.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. Dino2010

Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    #1 Dino2010, May 19, 2007
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Om voor velen de tijd de doden alvorens naar Italië af te zakken, voor een hoopje al binnen 2 weken, voor anderen binnen een maand, voor enkele schoolgangers een tussendoortje bij de examenvoorbereidingen eventjes dit:

Enkelen onder jullie weten dat ik ooit in een ander leven 2 Jaguar XJS'en had, ook toen was ik gebeten door het autovirus (weliswaar met een heel ander type auto!). Zo schreef ik af en toe in het Jaguar Drivers' Club-Magazine enkele artikeltjes. Dit hier is wel leuk, noteer mss toch dat het van 1994 stamt!:D:D:D

Soortgelijke verhalen, ook al hebben ze niets met F te maken, mogen hier wel aan bod komen, toch?
    Image Unavailable, Please Login

2. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,782
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Meesterlijk geschreven stuk ! Als dit je eerst geschreven symphony is, schrijf er dan snel een over je F, anders zou ik bijna in J-termen gaan denken !

3. 348holland

348holland Formula 3

Dec 11, 2005
    2,197
    The Netherlands
    Zonder meer een prachtig verhaal. "Kracht zonder geweld", meesterlijk gevonden.

4. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Heb weer zitten genieten jongen ;)

5. rpmtifosi

rpmtifosi Formula 3

Nov 5, 2003
    2,467
    Belgium
    Full Name:
    Guy
    Knap geschreven!! :)

Ik zou bijna een Jaguar gaan kopen! :D

6. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447
    k zal maar eerlijk zijn.
    ik heb geen zin om het hele verhaal te lezen maar god wat heb jij een rot kop op die foto.
    ben wel onder de indruk van de omschriving die je krijg die heb je ook verdiend,

7. Dino 208gt4

Dino 208gt4 F1 World Champ

Jun 24, 2003
    14,868
    European Union
    Full Name:
    Roel
    Mooi geschreven.
    Blijven aparte auto's die Jaguars.

Nu graag de complete anekdote hoe je bij de 328 bent gekomen............

8. kinnie

kinnie Formula Junior

Nov 21, 2003
    324
    Belgium - Aarschot
    Full Name:
    Kinnie Van Gelder
    Waar kan ik een jaguar forum vinden en waar vind ik vandaag nog een jaguar !

:) :)

Neen hoor ik heb een groot probleem bij een jaguar, na enkele verhoogde snelheids heuvels krijg ik hoofdpijn en is een deuk in het dak :) :)

P.S. Als er iemand een 360 weet te koop staan ( niet online die ken ik allemaal al ) laat het me weten. And this is for real :)

Groetjes,
    Kinnie

9. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Wat een prachtig verhaal Otto, ik heb er van genoten! Toch ben ik blij dat je je liefde voor Ferrari hebt ontdekt!

10. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Complimenten voor een mooi geschreven verhaal met bijbehorende passie, Otto! Jaguar is ook een prachtig merk, ik ben niet zo eenkennig, dus laat maar komen die verhalen.

En ik ben jaloers op je muzikale talent - ik heb mooie en zeldzame gitaren maar mijn talent is beperkt, helaas.

Onno

11. alx355gt

alx355gt F1 Veteran

Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    Mooi verhaal idd, knap geschreven!

Hoe lang heb je die Jaguars uiteindelijk gehad?

12. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    Geboeid geschreven met een passie die ik nu nog van je herken
    Ik heb genoten !!!

13. Dino2010

Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    Op de een of andere manier vind ik het altijd leuk dingetjes uit het verleden neer te pennen! Later is 't dan 't héérlijke cliché: "Opa vertelt van lang geleden!" Wel, tegen dan ken ik mss het verschil niet meer tussen Francorchamps en Zandvoort, dan zal 't prettig zijn ff terug te grijpen naar oude verhaaltjes! :D:D:D
    Binnenkort nog een J-verhaaltje, en dan volgt het 328-droom-aankoop-verhaal!
    De eerste Jag XJS V12 (Bj1977) kocht ik in 1986, weggedaan voor habbekrats in 1995 om recente XJS 4.0 liter(1993, 20.000KM) te kopen, dat was een juweel!
    Met die laatste heb ik heel veel pret gehad: ik gebruikte hem als dagelijkse auto! Maar een benzine-slurpers dat die 2 waren! Dus 4.0 l weg in 2000!
    Dan een tijdje "goedkoop" geketterd met Mercedes CLK (nieuw!), mooi, degelijk én saai! Na een jaar voor nagenoeg zelfde prijs verkocht...en toen begon het F-verhaal!!!!

(wordt vervolgd):D

Share This Page