Premiere ‘Ferrari: Race To Immortality’ bij Louwman museum op 4 november | FerrariChat

Premiere ‘Ferrari: Race To Immortality’ bij Louwman museum op 4 november

Discussion in 'Holland/Belgium' started by roger_l, Oct 20, 2017.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,781
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login

Op 4 november zal op spectaculaire wijze de film ‘Ferrari: Race to Immortality’ in Nederland in premiere gaan. Als locatie is gekozen voor het mooiste automuseum van Nederland: het Louwman Museum in Den Haag.

De hoogte- en dieptepunt van het fascinerende leven van Enzo Ferrari: ze komen allemaal voorbij in de schitterende nieuwe film ‘Ferrari: Race To Immortality’. De spraakmakende documentaire vertelt het verhaal van ‘Il Commendatore’, over zijn renstal en de gevaren en uitdagingen die de vroege Formule-1 wereld kende.

Korte promo:

Autocar heeft 20 tickets beschikbaar voor Ferrari-bezitters die de premiere van deze film willen opfleuren met hun Ferrari. Bedoeling is dat je bolide vóór het prachtige pand in Den Haag komt te staan.

Met het ticket krijg je gratis toegang tot het museum en ben je exclusieve gast bij de premiere.
    Interesse? Mail dan naar [email protected]

Voor de duidelijkheid, ik heb verder geen belangen hierin, maar het lijkt me wel een mooi aanbod voor diegenen die hun Ferrari nog effe van de oplader willen halen voordat de winter echt doorbreekt.

Jonkheer likes this.
  2. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Lijkt me wel wat als ik de promo zo zie met die authentieke beelden. Ik hem me al opgegeven op voorwaarde dat de auto/parkeer gelegenheid goed (beschermd) is geregeld.

3. Melvok

Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

Jul 25, 2008
    14,263
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
    Grappig dat deze dure film niet (eens) het officiële Ferrari logo draagt ... (Lange F etc) ...

Share This Page