Franc, Weergaloze job, Wat een beauty Zeer geslaagd actie Ik kan niet wachten om haar in het eggie te zien Veel plezier!!
Super mooi en strak: concourstaat. Als de techniek net zo goed is heb je de mooiste niet rode 308 die er bestaat.
Thx Frans. Kijk! dat vind ik nou weer een interessante opmerking! Daar ga ik eens over nadenken of ik dat inderdaad ga doen. Iemand een adres waar je mooie kleintjes in het geel kunt krijgen ? Ik wil in ieder geval niet zo'n Amerikaans model.
Franc, Wij hebben zelf ook zo'n kleine nummerbord. Hebben we bij Dinoservice vandaan uit Schagen. www.dinoservice.nl Image Unavailable, Please Login
Thx Christiaan ! Laate eens weten; wie is er voor een klein nummerbord, wie prefereert de normale maat ?
Franc, Een 355 heeft er de neus niet voor, maar bij een 308 denk ik dat het geen verschil maakt. Bram
Vandaag ben ik naar Asten gefiest om te kijken naar Franc zijn 308 QV. En wat is hij/ze PRACHTIG ! hij/ze ziet er uit als nieuw ! nergens een krasje of een plekje. Vervolgens hebben we de 308 QV afgeleverd in St Oedenrode voor een beurt. Nogmaals bedankt Franc Foto's : http://www.startje.be/display.php?qid=228030&alias=575GTC
Wawwwww Gairo!!! Wat een prachtige fotos zeg! Echt hele mooie. Ongelofelijk wat je klaar speelt met je camera! Het was leuk je weer eens te zien en dat je mee ging om de 308 weg te brengen. Succes komende week met je proefwerken.
Echt verschrikkelijk mooi geworden!! Hoop hem ook eens te kunnen bewonderen in het echt, hopen dat we erbij kunnen zijn in Deil.
Waar koop je die verf Franc? Ik heb nog een spiegel nodig voor in de badkamer! Gewoon jouw lak op de tegels smeren en ik heb m'n spiegel... WOW Pracht foto's ook van de Grote Fietser.... Misschien moest ik ook maar eens richting Asten komen binnenkort...
Ah, nu ik ze IE bekijk kan ik ze wel zien (Firefox werkt niet). Prachtig, Gairo, en Franc: het was duidelijk het wachten waard! Nog minder dan drie weken dan zie ik haar iig! Zie er naar uit. Onno
Het is een plaatje Franc. Zo'n auto moet je nooit meer verkopen. Maar dat was je voorlopig ook niet van plan denk ik