VROEM VROEM :D
kijk! uitlaatgassen!! Heerlijk hoor, het hele huis rook weer naar uitlaatgassen!! Morgen nog even de binnenschermen en de achterklep en dan kunnen we er weer tegenaan. Ook ik ga in mei naar Italie en wist nog niet met welke F. De keuze is gemaakt: ik ga met de rode! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Liep ie op 4 of 8 cilinders? Ik zie alleen aan de rechterkant damp uit de uitlaat komen.... Van harte met deze prestatie!
Bedankt! mbt de uitlaatwolk: neen hoor, alles goed, gewoon op 8 cilinders alleen zie je bij een koude motor altijd veel meer stoom uit de rechterpijp komen. Da's gewoon een stukje layout van de demper. Maar goed, alles is weer voor elkaar, vandaag nog een beetje werk en dan eens even lekker alles weer opruimen. Kan ik daarna eindelijk het schilderwerk van mijn brug gaan afmaken.
Is dat alleen iets voor de 328 of gaat dat voor meer dwarsgeplaatste 8-cilinders op? Klasse werk Steven, je bent net voor het goede weekend klaar zo lijkt het! Gr. Martin
Waarschijnlijk voor alle dwars geplaatste motoren waarbij het ene uitlaat traject langer (voorste rij cillinders) is dan de andere (achterste rij) waardoor er meer/minder koeling plaats vind en er dus temp verschil is aan het uiteinde van de twee uitlaten. Dit temperatuur verschil is (bij vochtige lucht) zichtbaar in de vorm van condens. Op warme (lees drogere) dagen is het verschil in temperatuur uiteraard nog wel te voelen/meten maar is er geen condens te zien. Het verschil is heel makkelijk met de handen te voelen door deze beide voor de verschillende uitlaten (gelijk tijdig) te houden, niet te dichtbij want dat doet zeer Kennis = herhalen wat je verteld is, in dit geval door de Wizzard uit Oss
Schitterend om te lezen. Je hebt veel kennis van je auto('s). Ik ben jalours dat je dit kan! Geleerd door te doen? Lijkt me een leuk project.