Mooi weer voorspeld>>> gummen! wie gaat er mee a.s zaterdag/zondag Ik wil zaterdag een flink stuk gaan rijden (Belgische ardennen? )en zondag de bb bij Joop. Ergens naar toe? liefhebbers? overnachting erbij? Hoor het wel Frans
Ben helaas niet in NL maar klinkt goed Frans. Wat me opviel twee maanden terug, onderweg van Bouillon naar Maastricht, via Spa, is hoe mooi en rustig de wegen in de Ardennen zijn. De meeste zijn ook in perfecte staat! Echt heel mooi rijden daar. Geniet ervan. Onno
Gaaf idee ik denk dat er wel wat mensen zullen zijn Althans als ik een F had gehad had ik het wel geweten!
Ik ga vast vooruit Frans, met +900 km/u, echter stoppen in de Ardennen wordt lastig met een 747. Ik zal zwaaien
Frans, helaas moet ik verstek laten gaan. Wij krijgen vrienden te logeren dit weekend en zijn daardoor aan huis 'gebonden'. Dit klinkt negatief, maar is het beslist niet. Het zijn goede vrienden van ons en belooft ook voor mij en mijn gezin een fijn weekend te worden. Ik hoop er bij een volgende rit wel bij te kunnen zijn. Ik wens jullie alvast een hele fijne dag toe en hoop dat julie ook mogen genieten.