. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
.. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Roger, bedankt voor deze eerste impressie. De 458 ook in actie.. wow. Jammer dat je alles zo zwaar gecomprimeerd hebt (50/60kb).
Ook toevallig (of niet), die grijze 430 met startnummer 60 kwam vanavond door de straat gereden. Komt hier wel vaker op bezoek.
Durf bijna mijn foto's niet te plaatsen maar doe het toch. Geweldige dag gehad 5 uur vanochtend ben ik vertrokken uit Groede. 6 Uur bij Ad en meteen doorgereden naar Zandvoort. Rond 8 uur aanwezig. Eric ben heel zuinig op je kinderen Leon is echt een schatje. Eerste foto is van Leon.(denk ik) Yvon jij hebt echt genoten en Harald ook natuurlijk. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Was gezellig mensen!! Heb wat foto's, maar die komen morgen. Die kleine uk vond het ook leuk, 14 maanden en al in een Ferrari gezeten! En Erik, bedankt voor Dagmars ontmaagding , hoef ik het niet meer te doen . @ Jan_K: zou je mij die foto willen mailen ([email protected]), staan we toch weer leuk als gezin op de foto met de 458! Die overigens toch wel lekker klinkt IMO en wat een mooie wagen!
Erg leuk een aantal van jullie aan te treffen, en grappig dat namen en gezichten nu wat duidelijker zijn...die met de grijze krullen dat ben ik..... Het was dus de shake-down van de 360 en behalve dat de auto erg last had van onderstuur heb ik genoten. De bak schakelde als boter en het geluid was net binnen de grenzen. Volgende keer gaan de open uitlaten er onder.... ciao Oscar Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Oscar, geweldige 360!!! Volgens mij heb je een geweldige dag achter de rug en aardig wat km's te grazen genomen. Hierbij vast wat fotootjes van mijn kant. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Woon je in Zandvoort toevallig? Heb daar gewoont tot ik 12 was. Leuke foto's. Moet zeggen dat nu ik de 458 in actie heb 'gezien' dat ie er een stuk beter uitziet zo. Velgen effe zwart spuiten je bent een goed end op weg .
Henk... die 458 is echt FANTASTISCH. Looks, sound... hélemaal TOP! ff sparen Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Hierbij een paar plaatjes van mij.. Mmm zie zien er zo in de bijlage toch weer anders (slechter!) uit. Als je op de link klinkt zijn ze beter. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ja, deze Koel-e auto... en nog een Daytona, maar die zat vol met Bier-man Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Robin... ben je nog thuis geraakt? Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Die is voor de insiders Bob. Blij dat de 166 weer in orde is, kennelijk. Ik heb weer echt iets gemist - verdraaid jammer. Zelfs mijn broertje was erbij, zie ik op de foto's. Oscar - geweldige auto! Moet veel lol zijn om zo'n ding te rijden op Z'voort. Onno
Eerst impressie van mijn kant. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Wat een prachtige foto's zeg! @ Bob mooie serie van Oscar zijn 360! @ Henk, hij klinkt heerlijk, met launchcontrole is hij echt onwijs snel van zijn plek maar ik zou er graag eens eentje willen horen met een andere uitlaat.
... maar dit geluid vond ik ook niet verkeerd. Op de een of andere manier is het weer een specifiek geluid, want iedere keerde hoorde je dat de Italia eraan kwam. Altijd handig natuurlijk PS is het al aan het vriezen bij jou? oftewel: kom op met die foto's
Bedankt voor de foto's Bob! (& Jolanda) Ik maakte me zorgen; tijdens de sprint enorm veel rook uit de motor; dacht even dat ik de motor had opgeblazen. Bleek de koppeling te zijn. Direct aan het eind van het rechte stuk aan de kant gezet, even laten afkoelen en toen naar Kroymans. Die zeiden dat zolang de F1 box niet automatisch naar neutraal schakelt tijdens het rijden, de koppeling nog goed is. Verder laten afkoelen en toen richting huis; geen enkel probleem tijdens het rijden. Geen piepje niks. Dus het valt misschien nog wel mee! Maar we zullen wat verder testen de komende dagen. Maar goed, inmiddels 25000 km gereden met deze koppeling, dus het kan natuurlijk aan vervanging toe zijn als je met F1 rijdt. Al met al zijn we zonder problemen of schade naar huis gekomen, en dat is natuurlijk het belangrijkste! Het was een fantastische dag. Ik had er raar genoeg niet zo'n zin in (voor het eerst op een circuitdag) en uiteindelijk enorm blij dat ik ben gegaan. Wat hebben we weer gelachen met die slalom! Eén grote driftpartij. Hoogtepunt voor mij was toen Thomas even een rondje liet zien hoe hard je wel niet met een 360 over de baan kan gaan. Echt niet normaal. Maar toen sloten we bijna aan aan de laatste auto van onze eigen groep! Die 458 klinkt voor geen meter onder de 4000 toeren, maar daarboven klinkt 'ie lekker. Wat ik vooral gaaf vind bij die DSM bak van de Cali & 458 is het schakelen op hoge toeren; echte knallen komen dan uit de uitlaat. Heerlijk.