News

Rode vloerbedekking voor 360 Modena

Discussion in 'Holland/Belgium' started by 360Marnix, Oct 26, 2019.

1. 360Marnix

360Marnix Formula Junior

Jan 4, 2017
    289
    Holland
    Twee jaar geleden heb ik een set rode vloerbedekking voor mijn 360 Modena gekocht. Vlak vóór ik mijn zwarte vloerbedekking wilde vervangen door deze rode, reed ik mijn 360 total loss.

Ik heb het echter nog steeds liggen. Binnenkort ruil ik mijn garage om voor een mancave en ik wil bij voorkeur zo min mogelijk verhuizen.

Zodoende wil ik de vloerbedekking graag overdoen aan iemand die ik er blij mee kan maken. Ik hoef niet de hoofdprijs, voor €150 mag het weg.

De vloermatten zitten er niét bij. Verder is het compleet.

Het geheel is in mooie staat, wel zit er één zwarte vlek onder de bestuurdersstoel. Zolang deze niet uit de auto gehaald wordt (om de distributieriemen te vervangen) zie je dit niet.

Hieronder wat foto's van hoe het eruit zag toen het nog gemonteerd zat in de oorspronkelijke auto.

Stuur me een berichtje bij interesse. Ik kan het in principe in geheel Nederland komen brengen. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login

2. 360Marnix

360Marnix Formula Junior

Jan 4, 2017
    289
    Holland
    Niemand interesse? Persoonlijk vind ik het een mooie upgrade tov zwarte vloerbedekking.

3. 328gts1987

328gts1987 Moderator
    Moderator Owner

Mar 11, 2007
    11,177
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Zet het anders in de verkoop sectie, weet zeker dat er reactie komt

Share This Page