Roma testdrive | Page 2 | FerrariChat

Roma testdrive

Discussion in 'Holland/Belgium' started by Melvok, Nov 24, 2020.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. Melvok

    Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

    Jul 25, 2008
    14,101
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
    Zijn er nog anderen die met een nieuwe Ferrari rondreden ?
     
  2. MvT

    MvT F1 Rookie

    May 25, 2013
    4,248
    The Netherlands - NH
    Full Name:
    Tijn
    Gelukkig vinden we allemaal een andere smaak mooi anders werden de modellen wel heel erg eentoning :) Ik moet er niet aan denken dat ik allemaal dezelfde kontjes zie of neusje als ik in de spiegel kijk wanneer we een rit maken.

    Zelf hou ik van oud en het is een kwestie van tijd dat er een 4xx bijkomt en als de Lusso wat ouder is dan zal 1 van de 2 waarschijnlijk ingeruild worden of heel misschien voor deze :p

    Ik moet zelf erg wennen aan dit model.
     
  3. bay

    bay Formula 3

    Mar 13, 2011
    1,224
    Belgium
    Full Name:
    Bernard
  4. Andretti Molletti

    Andretti Molletti Formula Junior

    Sep 19, 2010
    345
    Netherlands
    Full Name:
    Dré
    Beetje laat maar ik heb ook de 50 minuten volgemaakt in de Roma.
    Erg mooie en fraai afgewerkte auto van binnen. Rijdt subliem maar ik mis het geluid met dat dichte dak...
    Van 100-200kmu is het fenominaal, de wegligging lijkt nog beter en ik vond hem iets lichter aandoek dan mijn Cali.. de stuurbekrachtiging volledig elektrisch is erg wennen maar goed.. en wat ik dus echt een drama vind zijn die knipperlichten op het stuur...Dat kost je 3 weken wennen als het je daily is...
    Al bij al hou ik het bij een cabrio... mijn Cabrio (California). Het verschil vind ik niet groot genoeg om een extra 100+k te verantwoorden... De Portofino zal ongeveer gelijk presteren denk ik zo en dat is zichtbaar een California... Ik wacht wel op het volledig nwe cabrio model ;)
    Maar die incentives van Kroymans zijn wel uitzonderlijk goed verzorgd! De volgende koop ik daar weer!
     
    Melvok likes this.
  5. Harry-SZ

    Harry-SZ F1 Rookie

    Tja, ik vind coupés altijd wel veel mooier om te zien.
    Maar qua geluid is een spider/cabriolet vaak leuk natuurlijk.

    De Roma is wel echt een mooie auto vind ik. Ook veel leuke kleuren.
    Maar ik zou zelf voor een 296GTB gaan.
     
    Melvok and Andretti Molletti like this.

Share This Page