Oké, dit hebben jullie vast al vaker gezien, maar voor mij is het de eerste keer. Mijn 348TB was al enige tijd toe aan verse snaren en vorige week kon ik terecht bij Dinoservice in Schagen. Ik was eerst van plan om deze klus zelf te gaan doen, maar vond een stempel in het onderhoudsboekje belangrijker dan een geringe kostenbesparing... De operatie is nog in volle gang en kan dus nog weinig zeggen over eventuele bijzonderheden. Wel zatten de poellies enorm vast, zodat de brander en een dikke luchtsleutel ook nog aan de gang moesten. De snaar zelf was overigens (na 6 jaar ) nog erg netjes en nog lang niet aan vervanging toe. De loop- en spanrol toonden wel wat gebruiksporen. Vooral de spanrol loopt verdacht licht(=sluitage). Ik moest wel even giegelen toen ik de bon zag liggen voor oa. de spanrol (à 496,- ex). Dat schiet tenminste op voor een rolletje. Ik hoop de auto begin van de week weer terug te krijgen. Als er meer foto`s online moeten hoor ik dit graag. Mvrgr, Ben. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Wat een bouwwerk he? Moet je eens kijken wat daar allemaal draait aan snaren / riemen. Meer plaatjes, altijd goed natuurlijk. Leuk.
Prachtig, die loopt straks weer als een zonnetje Ben! En tuurlijk zien we graaag meer foto's, blijft een genot om naar te kijken.
Dat is een beetje afhankelijk van de staat van Onno...... Hierbij een foto van iets wat wij gisteren aantroffen en het nog steeds doet alleen met regen "liep hij niet zo mooi meer" werd er gezegd. Slangen die los zitten noem maar op, echte chaos Image Unavailable, Please Login
dat is wel een paar uurtjes werk... maar gelukkig loopt hij nog wel, dat scheelt een stuk! Ziet er nog best netjes uit Ben! Schagen is een paar kilometer bij mij vandaan, toch maar eens kijken bij Dino-service..
Oké, meer plaatjes on-demand: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login