safety car vrijwilligers?! | FerrariChat

safety car vrijwilligers?!

Discussion in 'Holland/Belgium' started by rickadelic, Mar 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. rickadelic

rickadelic Formula Junior

Mar 26, 2008
    887
    Netherlands
    Full Name:
    Rick
    Hallo,

Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Rick en ben nu enige tijd actief op het forum. Het bevalt me hier erg goed en heb eens goed rondgekeken en hier en daar mijn bijdrage geleverd.
    Ik ben zoals U misschien al gezien heeft een bewonderaar van Ferrari en mv agusta.
    Ik heb na enige tijd mijn droom motor gekocht namelijk een mv agusta f4 1000 corse. En dit beviel mij zo goed dat ik een mv agusta meeting aan het organiseren ben. Samen met de mv agusta owners club ben ik al ingeroosterd op 28 September 2008. Daarnaast komt de hoofd importeur van Nederland en een grote dealer uit België/ Holland naar de meeting. Wij verwachten daardoor rond de 30 á 40 motoren uit heel Europa. Wij hebben een route uitgezet van ongeveer 150 km langs de Nederlandse kust. Daarnaast is het eten en drinken natuurlijk geheel geregeld. Wij hopen er een onvergetelijke dag van te maken.

Nu is het de vraag welke rol Ferrari hierin speelt. Mv agusta heeft jarenlang samengewerkt met Ferrari waardoor mv agusta uiteindelijk geworden is wat het nu is. Een klein aandenken van deze samenwerking is te vinden in het “F4” model. Waar natuurlijk de F voor Ferrari staat.

Nu leek het mij erg mooi indien er een Ferrari (of een andere italiaanse ras) meereed als ‘safety car’ of ‘ pace car’
    Mijn vraag is nu of U mee wilt rijden en aanwezig wil zijn bij de mv agusta meeting?

Sorry dat ik me eerste thread moet starten met een verzoek.

Mvg,

Rick

2. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Hoi Rick,

Wat is precies je idee met deze safety car? Als drager van de verbanddoos, of meer als Pace car, voorop in de stoet om te voorkomen dat jullie gaan kijken of je de 300 aan kan tikken op een provinciale weg?

Nog voorkeuren voor een model? Liever een nieuwe (430/360/550) of mag een oud beestje ook? (mind you, mijn 34 jaar oude beestje haalt de 265 nog)

Gr

Hans
    (altijd in voor een leuk evenement)

3. rickadelic

Mar 26, 2008
    887
    Netherlands
    Full Name:
    Rick
    De bedoeling is meer een pace-car alleen moeten we natuurlijk oppassen met de snelheden.

Ik hoopte op een wat ouder model (klassieker) en op een moderner model aangezien we een combinatie hebben van de wat jongere rijders (met de moderne mv agusta's) en de wat oudere rijders met de klassieke mv agusta's die natuurlijk niet meer de allerhoogste snelheid kunnen halen. Dus een combo zou mooi zijn.

4. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Je zal onder de hier aanwezige actieve fchatters niet zo vreselijk veel echte klassiekers vinden. Tonnie heeft nog wel eens wat heel moois met 6 of 12 cylinders, maar het meeste is nieuwer spul. Met mijn Dino uit 1974 heb ik op de meeste bijeenkomsten het oudste autootje bij me. Dus als je zat te denken aan een mooie jaren 50 of 60 12 cylinder, dan kan dat hier wel eens lastig worden vrees ik...

Maar goed, ECHT stevig doorrijden lijkt me met een club van 40 van die tweewielers sowieso niet zo'n slim idee. En wat betreft opschieten merk je in het echte leven eigenlijk niet erg veel verschil tussen splinternieuw en in mijn geval 34 jaar oud. ALLE Ferrari's zijn veel te snel om in het dagelijks verkeer de teugels te kunnen geven. En of ik me nou 40% in zit te houden, Henk 60% in zijn 360 of jij 72% op je opgevoerde brommert (;)) maakt dan ook niet veel meer uit...

Kom gewoon lekker naar Deil de 19e, dan babbelen we dan effies verder.

5. rickadelic

Mar 26, 2008
    887
    Netherlands
    Full Name:
    Rick
    Bij goed weer ben ik daar ook van de partij.

6. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,782
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    @rickadelic

Na F-Life, en .eu nu dan de derde poging hier ? Zelfs de tekst blijft hetzelfde. Veel succes !

7. rickadelic

Mar 26, 2008
    887
    Netherlands
    Full Name:
    Rick
    @ roger_I kan het enthousiasme niet verbergen. lijkt mij erg gaaf weet niet of er interesse voor is maar dat merken we snel genoeg.

8. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,782
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Klopt, op .nu zie ik je nu ook al, 4de poging dus. Ik ben wel blij dat de tekst wat is aangepast, het begon toch wat saai en doorzichtig te worden.

9. rickadelic

Mar 26, 2008
    887
    Netherlands
    Full Name:
    Rick
    heb jij misschien geen interesse

10. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,782
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Nou, het gaat mij meer om het feit dat je op alle 4 sites na 2 dagen al weet te melden 'Het bevalt me hier erg goed en ik heb eens goed rondgekeken en hier en daar mijn bijdrage geleverd', dat is op z'n zachts gezegd ongeloofwaardig als je dat binnen 3 weken op 4 sites doet (OK, op 1 site in gebrekkig Engels). Je enige doel is een Ferrari georganiseerd te krijgen en daarvoor zet je alle mogelijke middelen in, inclusief het PM'en van mensen. Geloof me, dergelijke verzoeken krijgen Ferrari-bezitters bijna wekelijks.

Het zou je sieren als je oprecht geinteresseerd zou zijn in de mensen achter de auto's, en je je gezicht eens zou laten zien op een meeting. Ik schat je kansen dan een stuk hoger in.

Einde discussie.

Share This Page