Shell Ferrari Pilota Day | FerrariChat

Shell Ferrari Pilota Day

Discussion in 'Holland/Belgium' started by bmiessen, Sep 30, 2007.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. bmiessen

bmiessen Rookie

Aug 7, 2006
    39
    The Netherlands
    Hee guys,

Kunnen jullie nog herinneren dat je bij het tanken van Shell V-Power van die Ferrari plaatjes kon sparen? Kunnen jullie dan ook nog herinneren dat je dan ook een Ferrari Pilota Day kon winnen? Ik was de gelukkige winnaar van die prijs!! Als Ferrari fan natuurlijk een droom die uitkomt en het was dan ook geweldig; één hele dag racen op Fiorano in een F430 en de volgende dag een fabrieksbezoek met tevens een bezoek aan de F1 afdeling... Helemaal top!

Ik heb natuurlijk alleen foto's kunnen maken op Fiorano en daar heb ik een kleine compilatie van gemaakt die te zien is op mijn website:

http://www.miessen.nl

(Het bestand is 18mb groot dus mocht je een zwart scherm zien dan moet je even geduld hebben; en je geluid aanzetten natuurlijk....)

2. Dino 208gt4

Dino 208gt4 F1 World Champ

Jun 24, 2003
    14,868
    European Union
    Full Name:
    Roel
    Gefeliciteerd met je prijs.
    Leuk gemaakt die clip. Zo te zien een erg leuke dag geweest.

3. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Ook gefeliciteerd! Binnenkort wil ik ook eens langs bij de fabriek. Er is weer een owners tour op 15 november, misschien dat ik die meepak. Lijkt me een geweldige ervaring.

Onno

Share This Page