Spa 6 hours *2013* #1 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Spa 6 hours *2013* #2 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Spa 6 hours *2013* #3 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
De laatste race van het seizoen, voor mij dan. Het was een mooie gelegenheid om de grenzen van mijn camera en lenzen op te zoeken. Dit is wat ik eruit kon halen. Ben er best tevreden over Spa 6 hours had een mooi deelnemersveld. Niet extreem veel Ferrari's, maar dat was niet erg. Wat wel indrukwekkend was, was het aantal F1 auto's. Met name de John Player Special cars vond ik erg gaaf!
En hoppa!!!! Weer een evenement op mijn to-do list erbij. Mooi deelnemersveld en ook weer mooi op "de gevoelige plaat" vastgelegd. TOP!!!
Dank allen! Ed: in veel opzichten vind ik dit evenement vergelijkbaar met Le Mans Classic. Het is alleen wat minder groots. Echt een aanrader!
Adembenemend mooi Vu, waarvoor mijn dank. Ik ben dit jaar helaas niet geweest maar je foto's laten het toch 'meebeleven'. De Spa 6 hours is een fantastisch evenement en ook nog eens heel erg toegankelijk. Geen afgeloten pitsboxen en deelnemers die heel graag over hun auto's vertellen.
Hee Vu, Volgens mij heb je er een nieuwe techniek bij. Kun je uitleggen hoe je dat effect krijgt? Is het puur langere sluitertijd, of iets anders?
De sluitertijd is de sleutel. Ik ging hier tot 1/30. Dat maakte het blurry effect wat meer dan normaal. Ik kan het je aanbevelen als je van uitdaging houdt. In het begin zal er veel mislukken, maar na een paar uurtjes zal je er wel meer gevoel in krijgen. Ik heb 1/10 ook nog geprobeerd, maar dan is er teveel wazig.
Voor de La Source foto's vind ik die lage sluitertijd fantastisch, moet ik zeker ook gaan proberen! Voor de busstop en die andere bocht vind ik het snel iets te druk, maar dat is een kwestie van smaak.
Die van de benetton F1 is naar mijn mening het mooiste in kwaliteit. De F1 Benetton is helemaal scherp (van voor tot achter) en de achtergrond is met blur. Compositie met de blauwe F1 in de achtergrond is mooi qua vulling. Er zit actie in de foto, perfect! j.m.2.c.
Die foto vind ik inderdaad veel beter, vanwege de relatieve rust voor de ogen t.o.v. de andere, drukkere foto's met de vele blurry achtervolgers. Vu, met welke sluitertijd heb je de Benetton F1 gefotografeerd?