Hallo, Ik begin alvast een fototopic Hier al foto's van een uur geleden. This must be heaven Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Net nog even op stap geweest om bij de bekende hotels in de buurt de parkeerplaatsen te checken! Komen we bij het Radison hotel aan... En wie z'n F staat er pal voor de deur.. Juist die van Joop (Dolfijn) Daarnaast de wel bekende black on black 360CS!! Oke de hoek om van het gebouw 21 F's!!!! Genoeg geluld PICS!!! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Beter was ik ook in Spa! Beetje jammer dat het doordeweeks is, anders had ik er wel heen kunnen gaan. Wel weer gave foto's guys! Die van de zwarte 308 is me toch een plaatje
@michel Jee.... die nachtfotos van die parking zijn helemaal geweldig man !! Heb je daar nog meer van ???
Kijk eens aan Henk! Per foto 20 sec ofzo. Dus de Judgement nigth wordt een lange nacht hahaha! In de rode vrachtwagen zit een F40!!! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
wat is er precies te doen op Spa, vandaag zijn er ook weer een paar bekende naar toe. oke ik weet het al, ik zal wel hebben zitten te snurken.
Super mooie nacht foto Foto's ! I love it Die vrachtwagen komt me heel bekend voor http://i39.photobucket.com/albums/e160/F40/100_9205.jpg En ik gok dat deze F40 er in zit http://i39.photobucket.com/albums/e160/F40/IMG_0102.jpg is deze 599 er toevallig ook ? http://www.autogespot.com/viewimages.php?id=2214748364805062007123636
he gespot.com mannen waar blijven de foto,s van deze mooie dag, jullie zijn zelf gespot dus er moeten wel wat foto,s geschoten zijn!
Heb er gereden vandaag. 6 ongelukken gebeurd waarvan ik er 4 heb gezien. 1 hollands kenteken 512tr met slechts 17.000 km's in de 2e ronde 's morgensvroeg om 09.05 al total loss volgens mij. Was een klant van munsterhuis, had de auto dit jaar pas gekocht en voor het eerst op het circuit. Verder een zwarte 360 stradale behoorlijke voorschade na de eau rouge, een rode met behoorlijke achterschade, een 308 met opgeblazen motor en ga maar door. Gebeurde veel. Ps met mijn 512tr ging alles goed, heel thuisgekomen. Al bij al toch weer een fantastische dag. Zal kijken of ik nog een filmpje hier kan plaatsen maar ben niet zo goed met de pc.
was die zwarte CS met NL kenteken ((((((please no))))) p.s. nog foto,s alleen leuke geen schade verhalen
Paulus de zwarte was inderdaad met NL kenteken hoezo? Foto's kan ik nog niet in de pc laden. Komt nog.
Daar is hij heel zuur van,als je op de foto,s hierboven kijk staat hij er nog op. Hij gebruikt de wagen geloof ik als dagelijks vervoermiddel het is de meest gespotte CS van Nederland. wat ik van de verhalen heb gehoord is het een hele simpatiek kerel met nog wat F spul.
Tja jammer voor hem. Inderdaad ook met streep, velgen kan ik me niet meer precies herinneren maar dacht donker. Ging daarna meteen een doek overheen.
Ja heren, was een mooie dag met een bittere afsluiter.. Stonden er met neus bovenop bij eau rouge.. Op verzoek plaatsen we geen foto's/video. 512Cello, die boomkevers zullen wel wakker zijn. Wat een gebulder!!! Totaal 3 F40's. 1 Enzo. 25 F40's ofzo.. Foto's komen zo een paar.