Adam, ik had het net ook met de foto van Hans, bij mij kwam het omdat de jpeg te groot was (boven 300k) en dan wordt het bestand bij uploaden opnieuw gecomprimeerd...
De foto was inderdaad groter dan 300kb, bedankt voor de tip Edit: Foto veranderd, nu inderdaad wel goed Of moet ik zeggen, nog beter
Zeg Bob, waar blijft dat meesterwerkje van je met mij in de CS? Heeft dat handen schudden niet echt geholpen
Dat handen schudden heeft echt wel geholpen. Ik ben helaas zelf niet te spreken over het resultaat. Scherpte is ver te zoeken, helaas Ik denk dat je Marc lief moet aankijken en volgend jaar een nieuwe poging wagen... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Yeah! Waar is dit Bob? Ziet er uit als eau rouge vanaf de tribune aan de overkant (met op de achtergrond de oude pit exit). Klopt dat? Onze laatste run??
Hahahahaha, wij hebben ook een topweekend gehad!!! Ik heb enorm genoten van al het enthousiasme van alle bijrijders ( haha Jeffrey, je moest me bijna duwen...), toeschouwers, liefhebbers etc,etc. Maar ook Mirella en de kids hebben het enorm naar hun zin gehad. Ik heb al weer heel veel mooie foto's gezien! Daar kan ik niet genoeg van krijgen. Mochten de fotograven wat MB's kwijt willen dan is mijn mailbox gewillig!!
Wat een foto's weer zeg, dat moet een geweldige dag geweest zijn. Jammer dat ik er niet bij kon zijn..