Top rit gemaakt gisteren. Moesten improviseren door weg afsluitingen en kwamen (uiteindelijk) in Drimmelen op terras terecht. Hele dag droog (en warm) met een spetter (kap bleef open) op de terugweg. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
ben bezig telefoon nummers te verzamelen. Stuur pm als je erbij wil staan. Gaat binnenkort van start.
Goh ik postte net deze fotos in het 360/430 deel XD was lekker daggie gister, bloedheet maar erg leuk
Leuk en fantastisch weer, en natuurlijk weer om er met wat F's op uit te gaan ... Wij gingen naar Vorden, ver weg in het Oosten van Nederland, bij hotel Bakker een drankje drinken ...
Heb net een groepje gemaakt omdat ik meerdere berichten had ontvangen en er zitten dus alle een man of 5-6 bij. Ik check helaas Ferrarichat niet zo vaak maar Jeroen (@DutchFerrari) wel als je hem een bericht stuurt kan hij je ook toe voegen en hoef je niet op mij gaan wachten
gewoon eentje voor alle FerrariChat leden onafhankelijk van locatie/gebied.....de meeste mensen hier zitten niet dagelijks de berichten te lezen dus is makkelijker om voor spontane ritjes Whatsapp te gebruiken. Dan zal er wel iemand zijn die in de buurt is hopelijk.
Niet handig om meerdere groepen te maken. Net app met 30 leden opgezet. Als je erbij wil gooi effe pm op.
Niet handig inderdaad, zal aan communicatie liggen die niet goed en duidelijk is gegaan..... Ik zal de nummer van mensen die naar mij gestuurd waren naar jou sturen dan kan je ze toevoegen