Heren, Afgelopen zondag was ik met mijn 164 Super bij het Spectacolo Sportivo van de SCARB. Er waren ook een paar Ferrari's die ik ook even op de foto genomen heb. Mensen van hier misschien ?? Voor de geintresseerde hier de link naar het gehele album : http://www.mijnalbum.nl/Album=FYJQUDMM Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
de 355 GTS is van een van de ARC deelnemers. Hij reed zelf niet, zijn zoon wel (zeer verdienstelijk trouwens!) Hij was 1 van de (toen nog Trofeo Alfa Romeo geheten) deelnemers van het eerste uur aan de ARC, later nam zijn zoon de Giulia over en ging hijzelf met een 147 GTA rijden. Jammer dat hij die niet mee had.. Zelf deed ik ook mee (zilveren brievenbusje nr 62) helaas veel technische pech..Ondanks dat een mooi weekend! De dino GT4 was ook door mijn echtgenote gespot, op de A28 al, vind zij wel wat zo een..
Veep, bedankt voor deze impressie. De F's komen mij niet bekend voor. In ieder geval zijn het 3 van de 1100 geregistreerden in Nederland
Hey Roy! Dat vind ik nou leuk dat je mijn Bertone ook gefotografeerd hebt! het was een pracht weekend. Image Unavailable, Please Login