Beste allemaal, Ben net de eigenaar geworden van een Mondial 3.2 uit 87. Na 6 maanden zitten inlezen en verschillende Mondials te hebben proef gereden ben ik in het diepe gesprongen om er 1 te kopen. Ik ben iemand die hem dagelijks gaat rijden. Lekker elke dag genieten! Ps, mocht iemand interesse hebben in de velgen op mijn Mondial, PM me dan even. Ik wil t.z.t. de originele er weer onder. Hoop jullie eens een keer tegen te komen op de weg of gezellig op een tour dagje. Maar eerst even nog op Nederlands kenteken zetten Gr MvT Aantal km: 51.347 ABS: geen Aantal eigenaren: 3 Herkomst: Italie -> Duitsland -> nu naar Nederland. Image Unavailable, Please Login
Gefelicteerd met de aankoop en wat een mooie kleurencombinatie! Met een Mondial is dagelijks prima te rijden, wel zou ik de wintermaanden (pekel) proberen te mijden. De 3.2 is verder heel betrouwbaar is mijn ervaring tot nu toe. Heel veel veilige en leuke kilometers toegewenst!
Gefeliciteerd met je Mondial. Inderdaad een mooie kleurcombinatie (rood interieur als ik het goed zie?). Heel veel veilige maar vooral plezierige km's!!!
Gefeliciteerd. Ben nog niet veel mensen op het forum tegenkomen die in het diepe zijn gesprongen en vervolgens verzopen. Zorg goed voor haar en het komt goed.....
Bedank voor de reacties! Inderdaad rood! De verkoop foto's op internet was het ook echt VEL rood. Ben toch maar wezen kijken al deed ik het niet om de interieur kleur in 1st instantie... Ik was aangenaam verrast toen ik hem zag met de rode combinatie! Als je erin zit vind ik het persoonlijk mooier dan creme. Mijn pa was fel tegen (ook dezelfde foto's gezien te hebben), maar die vindt het nu prachtig :-S Ik denk dat als je het zegt klinkt het erger dan dat het in werkelijkheid is lol
Bedankt Jeka! Grappig dat jij ook een Fiat idea hebt! Die hebben wij ook!! Voor rotondes is de Idea niet gemaakt met zo'n mooie zo'n dooie hoek Voor andere die geen Idea hebben. Hele vrachtwagen combinaties verdwenen achter je voorspijl(en)!
Velrood is niet best, felrood een stuk beter. Gefeliciteerd! En geniet ervan. Maar alsjeblieft niet in de pekel rijden. Onno
thx JazzyO! "Velrood" Dat was de grap en zodra er inderdaad pekel wordt gestrooid blijft de Mondial staan totdat de regen alles weer heeft weggespoeld. @OMD78 - Ik heb hem al met Duits export kenteken rij er over 2 weken mee naar de RDW. Moeten wat dingen aan gebeuren om de Mondial door de keuring heen te krijgen.
Als er al een geldige TUV keuring op zit (weet niet of dat het geval is), nemen ze die vaak over. Moet je even informeren.
Dat wist ik niet die zit erbij tot september 2013. Ik zal hem meenemen! Bedankt voor de tip BeQuietAndDrive!
Mooi, graag gedaan zelfs ook als die keuring bijv. twee jaar geldig is wordt 'ie overgenomen, je hoeft dan niet al na een jaar APK te keuren zoals normaal.
Gefeliciteerd met deze aankoop. heb zelf ook een Mondial cabriolet Quatrovalvole kleur lichtgrijs met een rood interieur vind dat persoonlijk een mooiere combinatie als zwart of bruin. Veel plezier en veel veilige km met je mooie aanwinst.
Pracht exemplaar, van harte! Moet zeggen dat ik deze wielen juist mooi vind. Ben zelf ook een rookie Ferrari bezitter, ook uit Italie gehaald. Enjoy !
lol, Dit is eigenlijk de woonkamer de rest van de huiskamer staat nu in de garage mijn vriendin komt van de week thuis. Kijken wat zij van het nieuwe meubilair vindt!