Tapijtset voor 308 - welke zijn de beste? | FerrariChat

Tapijtset voor 308 - welke zijn de beste?

Discussion in 'Holland/Belgium' started by PBE624, Oct 18, 2010.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. PBE624

PBE624 Formula Junior

Jan 18, 2005
    397
    De Panne Belgium
    Full Name:
    Frank
    Hallo,

heb even de 'search' gedaan maar wou toch even uitvissen of er een lid reeds een nieuwe tapijtset heeft gekocht voor zijn wagen.

Ik ben op zoek naar een set beige tapijten om de originele in mijn wagen te sparen. Ik heb op ebay en kapaza wel enkele aanbiedingen gezien maar weet niet hoe het zit met kwaliteit en pasmaat.

Enige suggesties en prijzen welkom !

Groeten,
    Frank

P.S. zoek enkel tapijten voor vloer, niet voor zijpanelen etc... . Hoven geen paardjes of shields etc... in te staan.

2. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    Ik weet niet of je naar Houten ( Auto Moto Italia, 30/31 oktober ) gaat maar daar heeft de afgelopen edities het volgende bedrijf gestaan en ik heb daar 4 jaar geleden mijn automatten besteld:
    http://www.automobilia.nl/

Je kunt daar zelf je wensen aangeven wat je op je matten wilt hebben. Paardje, logo, typenummer en in elke kleur je maar wilt !!

3. PBE624

PBE624 Formula Junior

Jan 18, 2005
    397
    De Panne Belgium
    Full Name:
    Frank
    Hallo Cor,

bedankt voor de info en link. Weet nog niet of ik op de beurs zal geraken maar zal eens contact opnemen met die firma.

Groeten,
    Frank

Share This Page