Hallo Allemaal, Ik wil me graag even voorstellen. Mijn naam is Tim Brouwer en ik woon in Rotterdam. Via Autogespot op dit forum gekomen, en na een aantal threads te hebben gelezen, leek het me wel leuk om me hier is aan te melden. Ik ben 16 jaar, en een autoliefhebber, en dan met name Ferrari. Ik hoop dat ik het naar mijn zin ga hebben hier, maar dat wordt geen probleem volgens mij. Groeten Tim
Welkom Tim. 16 jr., dat is 1 jaar voor mijn eerste rit als bijrijder in een TR. wel een tijdje geleden overigens, al weet ik nog dat ik er een paar nachten van wakker heb gelegen. Ben je een echte 'spotter'?
Als ik wat moois zie en mn camera bij me heb, maak ik een foto, maar ik ga (nog) niet naar stad toe om speciaal te spotten. Wel afgelopen zomer in Italie op vakantie geweest en Supercar Valley door gecrosst! 1 woord: Geweldig! Zelf nog nooit in een Ferrari meegereden.. Hoop dat dat er snel is van gaat komen..! Helaas ken ik niet zo veel mensen met een F.
als een Ferrari Mondial ook op je lijstje staat hoor ik het wel. Altijd 3 zitplaatsen bij me, meestal nog wel een plekkie vrij
Nee Tim wij wonen in Zeeland. Maar niet getreurd wij komen jou misschien wel eens tegen bij een meeting.
Ook welkom!! En maak je geen zorgen! Ik ben 32 jaar inmiddels en heb ook nog nooit gereden of meegereden in een Ferrari!!
Welkom Tim! Ken je natuurlijk al van het AG forum en hoop dat je het ook hier naar je zin zal hebben! Maar jij hebt een mooie SZ!!
Bedankt allemaal! En ja, er staat zowieso een Ferrari op mn verlanglijstje Als u een keer tijd heeft ofzo, hoor ik het graag!
Welkom Tim Echte Ferrariliefhebbers zijn meer dan welkom. Als een ritje in een F360 Modena ook nog gewenst is hoor ik het wel
Hallo zeg, jij wou zelfs mijn auto verhuren aan je buurman voor EUR 50,00 die er bovendien bij alle schadeverzekeraars uitgegooid is !
Ik vind het echt fantastisch dat jullie me al die dingen zo aanbieden Als degene die een ritje aanboden, tijd en zin hebben hoor ik het graag, ik ben voor zoiets altijd in
Ik ben 26 en heb ook nog nooit met een Ferrari mee gereden en ik woon ook in zeeland (Vlissingen), ik meld me graag aan bij deze!
Ik vind het wel ontzettend leuk dat hier alleen maar liefhebbers van auto's zitten. Gelijk allemaal aanbiedingen om een keer mee te rijden enzo. Echt fantastisch