Total #1 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Total #2 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Total #3 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Total #4 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Total #5 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Total #6 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Total #7 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Total #8 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Total #9 Zo beleefde ik deze 24h race Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Unfortunately I don't. I can sent you the high resolution pic if you want. Just tell me which one you want
Hoewel ik er niet bij was, was ik er nu wel bij... Thanks Vu! Ik heb genoten! Het gaat snel met je... volgend jaar wil ik hier toch ook een keer een kijkje gaan nemen, lijkt me een geweldig evenement. Bob
GAAAAAAAAAAAF Vu!!!!!!!!! Erg mooie sfeerplaten, ook mooi de diepte bij Eau Rouge (neem ik aan) op de eerste paar foto's! TOP!
Prachtige beelden van Chef Panningshot, Eau rouge is een geweldige plek voor race foto's die achtergrond is erg mooi.
Super foto's Vu!!! Ik vind die nachtopname van die bandenstapels met die rode achterlichten achterlangs in posting 5 ook wel heel erg okee!
Best Vuutje, ik heb best wel een beetje kijk op fotografie, en dat zeg ik niet om mezelf op te hemelen. In het verleden zag ik je potentieel, en ik dacht: die Vu is een geweldige amateurfotograaf. En dat is een geweldig compliment - ik dacht niet aan kerels met een stomme 'mik-en-druk' (geweldige Afrikaanse uitdrukking voor een stom cameraatje waar je niks kunt instellen). Ik dacht aan de mensen die goeie kennis hebben van fotografie maar gelimiteerd zijn door budget, tijd en andere zaken. Met je laatste serie, echter, ben ik helemaal van mijn geloof gevallen. Je bent ZO gegroeid, het is ongelooflijk! Te veel platen zijn heel bijzonder, maar voor mij is de algemene kwaliteit echt iets heel bijzonders en ik denk nu dat je er echt iets mee kunt bereiken, als je wilt. De foto's zijn scherp, ze hebben goede compositie, en ze vangen actie. Je nachtopnames zijn ook topkwaliteit! Echt fantastisch, ik hoop dat je er je vak van kunt maken want je laat duidelijk zien dat je origineel genoeg bent om iets nieuws te bieden. Veel succes! Onno
Hoewel ik zelf geen bal verstand heb van fotograferen (daar heb ik mijn mensen voor ) ben ik het voor deze keer helemaal eens met Onno. En ik blijf het zeggen: Ferrarichat kalender!
Mooier compliment kan je niet krijgen Vu en ik ben het ook met Onno eens, je panningskills zijn geweldig, daar ben ik echt jaloers op! Ik weet uit ervaring hoe moeilijk dit is, maar je shots zijn echt scherp. Onno, het grote probleem met autosportfotografie is dat je er maar moeilijk een goeie boterham mee kan verdienen, onze NL'se nummer 1 autosportfotograaf heeft moeite om goed rond te komen van de fotografie zo heb ik uit betrouwbare bron vernomen. Voor vele zal het dus een hobby blijven, en wie weet kan het als hobby voor wat extra beleg op de boterham zorgen.
Daar wordt aan gewerkt, er bestaan plannen om een kalender te maken van de Italietrip, ik ben me op dit moment aan het verdiepen in de kosten en mogelijkheden.
Onno, Ik heb nog niet eerder zo'n mooi en groot compliment mogen ontvangen. Hartelijk dan hiervoor Voor mij zal dit waarschijnlijk altijd een hobby blijven. Misschien dat het later een soort van bijbaantje kan worden. Mede door mn hobby heb ik al kennis kunnen/ mogen maken met Ferrari-eigenaren () bekendheid via publicaties, perskaarten en opdrachten. Aankomend weekend ben ik bijvoorbeeld gevraagd om voor een rit foto's te maken. Het gaat hier om terminale patiënten die een dagje met een mooie bolide mee mogen. Aan mij de opdracht om dit vast te leggen. Ik hoop veel lachende gezichten te zien. Tijdens de 24h race waren de nachtopnames nieuw voor mij. Nog niet eerder heb ik actiefoto's gemaakt in het donker. Daar valt nog veel te leren. Met name met de foto's langs de baan. Ik vraag me af of het uberhaupt mogelijk is om veel beweging in de velgen te kunnen krijgen met flitslicht. Is dat jou gelukt Hugo? Ik ben overigens erg benieuwd naar jouw foto's van deze race. In ieder geval..... ik beoefen deze hobby nog steeds met veel plezier Dit jaar ben ik al actiever t.o.v het voorgaand jaar. Mede door de FCN-ritten die ik allemaal probeer bij te wonen. Nogmaals dank voor je complimenten Erg tof! Groeten, Vu
Op zich geen onverstandige beslissing. Rijk zal je er niet snel van worden. Maar het is in ieder geval een hobby waar je veel waardering mee oogst en dat is erg bevredigend. Keep up the good work! Zie uit naar de resultaten van 19 september, dat wordt weer een feest! Onno