Mensen, Ik heb net een trip achter de rug met de Maserati club naar Luxemburg. het was een enorm succes. Ik heb het allemaal georganiseerd met mijn partner en een Luxemburgse kennis. het programma was; dag 1: aanreis, diner in het hotel . dag 2: trip langs de moezel langs Berkastel naar Senheim. Daar een gutburgerliche lunch met een klein wijnproeverijtje (350 km), dan via de snelweg (unlimited speed) terug naar Lux, en eten bij een italiaan op kruipafstand van het hotel Dag 3: rondrit door Luxemburg (250 km). Daarna diner bij een erg luxe restaurant (vervoer per bus) met onbeperkt wijn bij het eten tot je erbij neervalt..... Dag 4: bezoek aan Luxemburg city per bus en een stadswandeling met gids. Daarna weer naar huis. We verbleven in Modorf les Bains, in het Parc hotel, waarbij inbegrepen vrije toegang tot de badfaciliteiten (het is een kuuroord, met een enorm complex van (heil) baden, sauna's, etc. waarvan iedereen heel veel gebruik gemaakt heeft. Ik wil dit als jullie willen ook nog wel eens organiseren voor ons forum, Ik wil alleen even polsen of er belangstelling bestaat. Prijsindicatie 600 Euro pp. op basis van gebruik van 2 persoonskamers, inclusief alles (parkeergarage, alle maaltijden, drank bij het eten etc, echter exclusief de drankjes aan de bar natuurlijk). Ik moet wel 20 equipes hebben om de hotelprijzen etc. te kunnen krijgen zoals ze nu waren. Interesse? Ik denk aan 21 augustus. Aanreis op een donderdag. Als je interesse hebt, stuur dan even een mailtje naar me: [email protected]
prik het dan maar alvast in je agenda: in principe 21 aug. Ik heb alvast 20 kamers geclaimed onder dezelfde condities. Een indruk die een van onze medereizigers al heeft gepost: http://picasaweb.google.nl/Teunwoerden/052008MaseratiClubWeekendLuxemburg
Voor het geval je dit niet wist - ik werk in het buitenland (Afrika) en ben zelden in NL. Maar 21 augustus heeft een halve kans van slagen. Onno
Ik zeg.........gaan met die banaan..........helemaal goed, als het mag zijn wij erbij met 3 auto's. Helemaal leuk zon berichtje op de dinsdagmiddag. Grtz fam Dolfijn
Nah lekker dan.........heb ik weer,..........maare de Blue Bug komt dan idd mee in gezelschap van een F en een L
Je bent daar ook een goeie klant neem ik aan? Het precieze programma is: 21 aug aanreizen, arivee om een uurtje of 4. Inschrijven. Daarna diner in het hotel. Vrijdag: vertrek om 9.00, rit langs de mosel (heel simpel, bolletje-pijltje en landkaart), koffiestop met taart vlak voor Bernkastel, dan verder rijden, eventueel even Bernkastel bezoeken. Daarna lunch bij een vriend van me die daar een wijnhuis heeft en die heel hoog scoort op de Duitse wijnprämierung. Daar krijgen we allerhande lokale delicatessen opgediend, als forel, wildschweingulash en zo. Hij organiseert een proeverijtje. (houd ruimte in de kofferbak vrij voor doosjes lekkers van daar). Daarna terug per autobahn, diner bij het restaurant tegenover het hotel, gewoon lekkere italiaanse kost. Zaterdag: een rondje Luxemburg, met een lunchstop in Vianden. Gelegenheid om het stadje te bewonderen en daarna door naar een delicatessenzaak waar we nog wat nuttigen. Dan 's avonds per bus naar een van de beste restaurants van Luxemburg in Esch/Alzette. Zondag een busrondritje, een stadswandeling, en dan is het klaar. Wie wil kan dan op eigen kosten nog wat eten of zo, voor de gezelligheid. totale kilometers: pak um beet 700 vanuit Luxemburg. Op en neer naar Lux komt daar nog bij natiuurlijk Het hotel hoort bij het bad-gebeuren, je kunt dus met een badjas (is ter beschikking op je kamer) naar het badgebeuren wandelen,, en daar je gang gaan, het is echt super om na een dagje toeren even uit te puffen in een sauna of bad.
Goed idee, staat mij wel aan. Kom alleen rond die datum terug uit Afrika (vakantie) moet dus thuis effe overleggen of dit wel kan, hoor je nog.
Luuk, door dat programma van jou loopt het slijm wel uit de mond. Ik ga even heel hard inplannen.... Onno
Ik heb 20 kamers gereserveerd inmiddels, dat is het moeilijkste deel altijd. Laat me alsteblief zsm weten of je mee wilt want ik moet straks verplichtingen aangaan (aanbetalingen en zo) Ik zit nu op 5 equipes.
oh kom je ook? Kijken... in het zwembad? dan neem ik mijn tiger-string mee. Het top-restaurant is ook al op de hoogte van de arrivee van mogelijk 20 paar mafketels met honger en dorst, en de wijnboer in Duitsland ook. dus alle signalen staan op groen. Mijn Luemburgse vriend zal proberen de lokale ferrari dealer te mobiliseren. Dat is een persoonlijke vriend van hem en hij zal mogelijk wat lekkers en leuks sponsoren. We kunnen daar dus langs. Nu nog deelnemers.
Ik sluit de inschrijving op 1 juni. dan moet ik weten wie er mee gaat, en dan is het dus ook go/no go). Ik heb het ook op andere fora gemeld hier, es kijken of we een leuk (internationaal) kluppie bij elkaar kunnen krijgen.
ps over de betaling hoeven jullie geen zorgen te hebben, svp wel ter plekke te betalen in cash Ik regel de vooruitbetaling wel.
Hoi Luuk, Ik had er graag bij geweest, enkel en alleen om je schitterende Maser in levende lijve te zien, maar ik moet dan eerst effe vliegen en vervolgens achterna pendelen met een gehuurde F * dus dat lijkt me niet zo'n goed plan. Wel een leuke trip en goed programma ! Alvast veel animo en succes gewenst. Groeten, Dirk/Marbella * Ford Focus
carpoolen ter plekke is geen probleem.... Ik heb een grote H**rensloep LOL En ik kan ook nog mijn Maser 2.24 laten meenemen door Steef, die komt wsch ook mee. Dus vervoer is geen prob. Gewoon een retourtje Luxemburg Findel boeken en het komt goed.
Ja goed idee . Alleen ga ik niet de hele reis tanken hoor, dan moet ik mn appartement eerst verkopen... . Luuk je hoort VOOR 1 juni dus definitief of ik mee kan.. k moet nog even met mijn werkgever overleggen over 't precieze enzo.. Dat sauna & bad gebeuren daar is toch niet naakt he? (jaja, heel cliche maar dat durf ik niet.. en ik geef het toe.)