Heren,Dames, Jaap en ik zullen samen de organisatie van de Tunnelrit voor onze rekening nemen. We zullen het inplannen aan het einde van de zomer en wel op een zondagmorgen. Uiterraard zullen we de datum aanpassen aan FCN en de SUPER FCHAT MEETING DU PAYS PLAT 2 zijn er nog meer ritten die we niet moeten vergeten laat maar even horen. Zijn er nog wensen of ideeen laat maar komen. Details volgen snel. gr Jaap en Paulus
Aanmelding nummer 2 hierbij ook binnen. En ik beperk mij tot een bekend oer-hollands liedje: Piet Hein, Piet Hein, Piet Hein zijn tunnel is fijn............... Ciao, E.
Heren,dames, Van mijn kant uit wordt er geen Tunnelrit georganiseerd, de reden daarvoor is dat de rit aan een ander zou toebehoren, en ik niet de aangewezen persoon ben om deze rit op me te nemen. Ik heb niemand zijn rit willen afpakken,of hem/haar zijn rit voor zijn/haar neus weg te kapen. gr Paulus
wat maakt het nou uit wie het organiseert! Wat een flauwe kul Begint steeds minder leuk te worden hier.. lijkt FCN wel
Nou jongens, ik geloof dat iemand het woord tunnelvisie verkeerd geinterpreteerd heeft. Even begraven die tomahawk en gewoon gezellig een paar tunneltjes pakken met zijn allen. Onno