Ach, je kunt maar een hobby hebben he Ik dacht dat ik laatst uitgerekend had ongeveer 15.000 Ferrari foto's te hebben (analoog). De belangrijkste heb ik inmiddels gescand. De nummertjes zaten al in de fotoalbums. Samen met mijn modellen en boeken zou ik inderdaad best een Ferrari hebben kunnen kopen. O wacht, dat heb ik ook
@Peter : Super man,dat je iedere keer de moeite doet... Wat errug gaaf. Ik zit te kwijlen achter m'n PC. Tja die analoge tijd. In mijn begunstigerstijd ging ik ook wel eens naar een FCN meeting en schoot dan makkelijk 8 rolletjes ( 36 exp.) vol. Even ontwikkelen was je een klein kapitaal kwijt. (gemiddeld fl 25,- per rolletje) Daarna kwam het digitale tijdperk. In heb toen voor fl 2000,- een Sony DSC-P1 aangeschaft .. Had ik in notime mijn investering terug.. Maaruh, Keep 'm coming Peter!! Thanx
Nu er toch niks te doen is tijdens de Japanse kwalificatie... Silverstone 1999: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
deel 2 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Yep, dat is 'm Volgens mij was 1999 het laatste jaar van het Coys Historic Festival Maar in 2001 was er een groots Ferrari evenement op Brands Hatch Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Brands Hatch 2 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Klopt, die zal ik ook eens scannen. Niet veel bijzonders, 328GTS (mijn droom toen) in 1988 op Zandvoort... @ Peter, Blijft me verbazen over de kwaliteit van de (analoge) foto's. Ook de diversiteit van ferrari's is echt schitterend. Echt een feest om naar te kijken. Met een kopje koffie erbij helemaal top en maakt de dag helemaal goed, bedankt weer!
Wat een heeeerlijk topic en wat een geweldige fotocollectie. Echt super!! Is er iemand die weet of er op internet informatie en/of foto's te vinden zijn van de "Maranello Challenge" van medio 1985/1986? Dat waren de eerste jaren dat in deze klasse gereden werd als ik het goed heb, maar kan er eigenlijk heel weinig over vinden... Alvast dank voor de tips! WD
Uit de (zeer) oude doos (met stof): Lachu http://www.youtube.com/user/moonsster78#p/u/159/NAvjBMvO_p0
.....maar da's toch geen F40? En Jeroen had het helemaal goed: je hebt gewone auto's en je hebt Ferrari's.....
The one and only Nog zo'n mooi jaarlijks evenement wat helaas ter ziele is; de Spa Ferrari Days. Mijn eerste ervaring was de editie van 1991. Introductie van de 348 tbf, samen met de F40 LM. Stiekem de pitboxen ingeslopen en wat leuke foto's gemaakt. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Those were the days. Die Belgische competitie 348 heb ik nog bezig gezien tijdens de eerste editie van Italia a Zandvoort. Moet 1991 geweest zijn. Teddy Pilette aan het stuur. Toen had je ook nog de Ferrari Porsche challenge met Frits Kroymans, Rini vd Velden en David Hart. Ik wist niet dat de Spa Ferrari Racingdays ter ziele waren. Wij waren er nog in 2006 of 2007.
Weet jij trouwens Peter, of die 348 TBf nog bestaat? Bburago heeft er nog eens een model van gemaakt, die ik 'kunstmatig' had verlaagd (maar zonder succes).
Volgens mij heeft Jean Blaton zijn collectie nog. Ik heb ook nog een modelletje klaar liggen om ooit eens om te bouwen. Misschien als ik met pensioen ben
n.b. de laatste foto toont een replica GTO Evoluzione, geen echte. Misschien dezelfde van Munsterhuis?