Foto uit de oude doos : Beusichem 1987 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Is inderdaad 1 van de 122 originele spyders. In 2006 teruggebracht naar de originele groene kleur. Hier in 2008 in Essen Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ik "zag" vandaag een filmpje uit Carmel/carweek (via Fchatter) een spider over ocean drive rijden. Een lichte beige kleur.
Ik had het laatst met Fred over 'de zwarte' SWB die bij Kroymans stond. Nu blijkt er af en toe verwarring te zijn want er hebben 2 zwarte SWB's bij Kroymans gestaan. Een echt (2365GT) en een recreation op basis van een GTE (3725GT) 2365GT heb ik helaas in het verleden, zal eind jaren 90 zijn geweest, maar 1x op de foto gezet. 3725GT zag ik in 2014 bij Munsterhuis staan. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Is de #3725GT een Hietbrink creation? Ik zien nauwelijks verschil op deze foto's (buiten de deurruitje/stijl)
Voor zover ik weet wel ja. Er is ook zo goed als geen verschil nee, alleen de zijruit is anders. De verwarring werd ook gevoed doordat deze 2 SWB's regelmatig op een plek stonden waar eerst de ander stond
Who cares of tie echt is, gewoon geweldige machine en te koop voor een relatieve habbekrats. Rijd je wel iets heel speciaals. Net als het YouTube filmpje van die recreation uit de UK, geweldig mooi, als ik de muntjes had dan……
De replica heeft kriksteunen en geen outside fuel filler, 2365GT was namelijk een late 1960 , en de replica is gebaseerd op een model 1961. 2365GT was op de neus na een zeer originele auto, tellers waren ook de originele.
Ik denk dat het ergens eind jaren 90 was dat er een autoshow in Plasmolen was. Daar stond deze 250 LM (als het een echte is). Weet iemand iets meer van deze auto? Sorry voor de slechte kwaliteit.. Image Unavailable, Please Login
Misschien iemand van hier? Heb deze foto in 2003 gemaakt op de Passo della Futa in 2003 tijdens de Mille Miglia Image Unavailable, Please Login
Ik zie deze 308 weleens rond amsterdam rijden. Voor de rest nooit gezien met een rit, maar daar zijn er meerdere van rond Amsterdam Hele mooie wagen.
Gave foto. Met een handy-cam uit het raam Duidelijk pre GoPro en dat was toen nog een uitdaging als je mooie beelden wilde hebben... Ik bedacht er het volgende op: Een zuignap op de achterruit van de 328 en daaraan de Camcorder (met bandje als opname medium maar al wel digitaal) die niet te zwaar was. Door het (slechte)wegdek zat er altijd wel wat trilling in het beeld maar kwam het goed over wat de rit was. Bedienen (tegenwoordig met smart-phone) was door de positie op die achterruit wel een uitdaging. Dat loste ik op door de camera aan te sluiten op de sigaretten aansluiting. Als er stroom op de camera kwam stond hij gelijk in standby modes. Door dan de afstand bediening te pakken en op REC te drukken begonnen de opname. Nadeel was wel dat je soms vergat (door het drukke sturen) hem weer uit te zetten. Gevolg: de voorraad bandjes gingen op zo'n trip nogal snel... Ik heb verschillende films gemaakt van trips met deze beelden erin. Het is verrassend te zien hoe leeg de wegen toen nog waren in de Alpen. Tegenwoordig moet je daarvoor vroeg op staan of mazzel hebben in de zomer aan het einde van de namiddag. Dat laatste is een gok maar veel mensen eten nog steeds rond 18:00 en dan is het nog goed licht in de zomer. Afijn dit is dus gefilmd (in 4:3 want breedbeeld was er toen nog maar net) met die methode waarbij ik nog even meld dat de camera ondersteboven hing. Dit om onder de dakrand te kunnen filmen. Het draag riempje had ik ook niet goed vast gemaakt, dus die wapperde lekker in de wind. Het was toen ook nog best een klus om die beelden voor editten weer terug te draaien. De software in veel edit programma's (apple) hadden dat (nog) niet... De computer stond soms uren ('s nachts) te stampen om de beelden om te rekenen naar rechtop. PS we reden toen al enkele jaren (als vaste groep) door de Alpen en kende elkaar dus goed. Dit is wel te zien aan de (korte) afstand die we soms onderling hadden...
Beelden van een zeer mooie dag! Herinner ik het me goed dan was dit de tweede italy trip die ik organiseerde. De eerste waarbij jij in jouw 328GTS meereed.
Klinkt goed Fred, zo te horen had je net als ik bij mijn Mondial een Tubystyle racing er onderhangen?
Klopt Gijs en jij was daar laatst weer in een bolide melde je. Hopelijk met iets betere muziek in de radio Als zo vaak weet je pas hoe waardevol iets of een gebeurtenis is geweest als het niet meer (mogelijk) is.... De wegen tegenwoordig (en berijders daarvan) zijn veranderd alsook toegenomen. Zulke gum sessies zijn (bijna) niet meer mogelijk. Bijna, aangezien in afgelopen zomer toch (eindelijk) nog een aantal van zulke dagen heb mogen meemaken. Ook tot in de puntjes georganiseerd (wat je kan verwachten van een Duitse firma) en op wegen die goed gepland (lees: leeg) waren. Ik heb het voornemen die wegen met de F430 te gaan bestormen, toch leuker dan "Duits"...
De jaren beginnen al aan te tikken... Onderstaande video was in 2014 en dus alweer een tijdje geleden met een groepje Fchatters van hier. Over 5 weken gaan we wederom naar Italie maar doen naast de Dolemieten (we doen nu een ander gedeelte dan in de video) ook Oostenrijk aan waar ik de GroSglockner wil gaan rijden. Een tol weg in een natuur gebied welke je heen en terug moet rijden aangezien de weg naar een uitzichtpunt gaat en dan doodloopt. Als je dus de eerste bent (gate open om 06:00) heb je vrij baan naar boven....