Wie interesse heeft in het hele verhaal achter de auto http://www.autogespot.com/nl/item/11324/special-het-verhaal-achter-de-excentrieke-rolls-royce-phantom.html
Ik zit vanaf 12 augustus 2 weken in Marbella en ik heb gezien dat er vroeger elke zondag een Ferrari-meeting plaatsvond aan een restaurant. Nu vraag ik me af of dit nog altijd zo is (11.30h?) en of er veel Ferrari's op afkomen(?), want ik zit er namelijk wel een stukje van af. Alvast bedankt
Ben vandaag terug gekomen uit Marbella, maar ben dit jaar niet gaan kijken. Rijden wel nog steeds iedere zondag, opkomst is van te voren nooit te voorspellen. Vertrekken volgens mij om 11 uur, alleen niet meer vanaf het restaurant. Start is nu in San Pedro bij Guarnieri (auto garage).
Ze vertrekken tegenwoordig vanuit het cafe Yanx, achter de Bullring in Puerto Banus. Vanaf 11.30 uur iedere zondag, vertrek ca. 13.00 uur, aantal auto´s is in de zomer moeilijk te voorspellen, daar er een hoop mensen in deze maanden terug gaan naar hun eigen land. Maar een stuk of 7 zijn er altijd wel.
Al een tijdje niets meer van gehoord....en dan opeens is-t-ie er: http://www.autoblog.nl/nieuw-automerk-in-nederland-hurtan#post-46729
Dit was altijd een geweldige thread over onze spaanse vrienden. Helaas door te veel bezigheden van hen kant weinig tijd meer voor het Ferrari forum. Maar wij kunnen wel zien hoe het met hen gaat natuurlijk: aanstaande dinsdag 5 maart 21:30 RTL 4. Een restaurantproject van beide heren in Marbella Zapnet.nl: Irene Moors gaat Verbouwen Zonder Grenzen Image Unavailable, Please Login
Toch wel jammer zonder zijn verhalen. Die Italië trip was mijn eerste kennismaking met ze, kostte me gelijk m'n uniform.
Ik heb gisteren echt gelachen op RTL4. Wat hebben die mensen toch een geweldig leven. Even het budget met 100% overschrijden en alleen maar roepen dat je dorst hebt Binnenkort maar eens gaan eten daar.
Ik ken de mannen niet, wel het programma gezien. Zijn ze in het echte leven ook zo? Ben niet echt een tv kijker, maar ik vond het hilarisch om te zien.
Was dolkomisch idd, maar ik begrijp die aannemer (die wegliep) heel goed. Met die gasten is bijna niet samen te werken man. Na 2 tikken met een hamer : "Tijd voor een borreltje, ik ben moe" lol
+1 DIRK!!!!!!!!!!! Al je mee leest.............. Zou leuk zijn om te horen hoe het met je gaat weer wat verhalen uit Marbella mee te krijgen. Groet, Jeffrey
Zal je nog wel eens vaker aanhebben toch Michiel ? (Woon je nog steeds in Amersfoort zoals in je info staat )