Harry. Mijn italiaanse collega Roberto die mee komt is helemaal lyrisch van een ES30 dus ik zou de sleutels maar goed opbergen. Hij krijgt morgen de dag van zijn leven
Ik denk dat er morgen weinig fotos gemaakt worden En niet alleen fotos van onze auto's he mannen? Daar hebben wij er allemaal al 2.500 van Sfeerfotos moeten we hebben
Auto wassen, in de was zetten, liter olie bijvullen, benzine tanken en een half uur de motorruimte weer schoon maken (had de olievuldop er half opgedraaid...)
Ik was eerst voornemens rustig vanaf Geldermalsen te vertrekken over de A15 ri Arnhem / Apeldoorn. Op verzoek van mijn zoon vertrek aangepast naar de Knoest in Houten. Ben daar dus ook rond 8.15 uur. Groet Arian
Fred, dank voor je lovende woorden. Laat ik even duidelijk zijn. Ik heb heel veel zin in morgen en heb veel plezier in het ritje en de gezelligheid. Dat BCR samenviel met de rit wist ik, maar pas veel later werd duidelijk dat ik mee kon doen. Het is zeker geen offer. Ik doe er nu iemand anders ook een heel groot plezier mee en dat geeft ook veel voldoening. Ik heb over twee weken mijn avontuur. Tot morgen in Zenderen!!
Ewald is helaas ziek, Dus ik kom morgen met de fiets Dus als iemand nog een fietsendrager heeft Weltruste
Moge allemaal, Dat zeg jij vanwege het hoge percentage Mc D publiek? (sommige zijn zelf nog niet klaar met eten) Volgens mij heeft P een kenteken voor en dit exemplaar (nu) niet. Daarbij komt dat P wel van spelen houdt maar in een zandbak?! Enfin, wat zou de gedachte zijn achter dit onhandige gedoe? Gras genoeg om vanaf op te laden, toch?
Thanks guys! Schade lijkt beperkt tot schrikreactie van de eigenaar. Schoonmaken van de contactjes van de oplader heeft wonderen verricht. Tot straks!!!
Ook wakker, nog even stofzuigen en kenteken verlichting repareren en dan rijden. Heb enorm zin in mijn eerste F chat rit! Ik hoop de 3 dames die meegaan ook...
Heerlijk ontbijtje op wij zijn er klaar voor. Sleutel inleveren en gaan met die rode banaan. Tot zo allemaal.
Super rit! Besloten om Na de posbank maar na huis te gaan sinds dat toch maar een paar kilometer er vandaan was. Tot de volgende keer!
Ben inmiddels weer thuis. Wil de organisatoren bedanken voor de leuke en gezellige rit van vandaag. Zal later nog foto's plaatsen die ik gemaakt heb.
Het was weer een leuke dag mensen. Een goede opkomst. We hebben alles meegemaakt, pittige regenbuien en zwetende 's zomerse temperaturen.
Chapeau wederom voor de organisatie, Marc, Peter, Mirella en de 'tandartsassistente' en broer en wie ik mogelijk nog vergeet. Prachtig stukje Nederland weer ontdekt en leuk om dit keer het navigeren te laten prevaleren boven het gezamenlijk rijden, dat laatste is ook leuk natuurlijk maar af en toe is de verleiding om 'volgens het boekje' te rijden groter en da's te makkelijk met een sliert van 20 auto's voor je