Was mooi idd!! Het weer viel wel mee. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Hartelijk dank Peter/Marc/Mirella/assistente/babysitter etc. voor een weer prachtige dag. We hadden de Deil meeting gemist dus de laatste keer was vorig jaar Veluwe voor ons. Deed goed dit weer te doen!
Mijn dochter en ik vonden het erg leuk. Mooie rit met soms beetje puzzelen is altijd goed (hoezo wij rijden goed ?) Complimenten voor de organisatie want was echt perfect geregeld. Enige probleem is dat ik na een dagje achter CS'en aanrijden nu toch ook echt een andere uitlaat wil....wat een super geluid! Bedankt iedereen Image Unavailable, Please Login
Vandaag het genoegen gehad om met Roger mee te mogen rijden in zijn mooie Testarossa. Bijzonder onder de indruk geraakt van jullie mooie en diverse automobielen. Schitterende route, fantastische organisatie en gezellige mensen. Kortom: een heerlijke zondag gehad. Bedankt.
Heren, was weer een geweldige dag. Bedankt weer allen voor de gezelligheid!!! Maarten, thanks for the ride! Heerlijke machien die Dino van je. Nu ff fotautotjes uitzoeken...
Wij hebben ook genoten!! Lekker gereden en gegeten. En leuk iedereen weer even gesproken te hebben!! Ik zit hier weer met een voldaan gevoel op de bank te commanderen...
Weer snaarstrak georganiseerd heren. Gezelschap top! Auto's top! Route top! Weer (behoudens die ene bui) top! Eten top! Locaties top! Alles top!
Graag gedaan Bob! Was erg gezellig! Wederom mogen genieten van een perfecte dag! Die paar regendruppels nemen we daarbij graag voor lief... Iedereen die zijn of haar bijdrage hieraan heeft geleverd: HARTELIJK DANK! Graag tot een volgende keer.
Grote klasse heel de dag. Bedankt allemaal. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Mensen bedankt voor alle enthousiaste reacties, we hebben weer met veel plezier deze rit samengesteld en stellen de reacties en zelfs attenties enorm op prijs! Het was weer leuk om de nieuwe gezichten te zien en te leren kennen. Zodra de firma Telfort een nieuwe modem bij mij bezorgd heeft zal ik beginnen met het uploaden van de eerste foto's, via de dongel is niet echt een optimaal Zo nu eerst maar eens naar de samenvatting van de Bavaria City racing kijken.
Bewegend beeld, in HD als je ze even aanklikt en op youtube bekijkt. Vanuit de Lancia gefilmd door Marnix: Heenweg vanuit Arnhem: [ame]http://www.youtube.com/watch?v=bl6kw-PVgIg[/ame] Aankomst Zenderen: [ame]http://www.youtube.com/watch?v=YKMexKiStys[/ame] Stukje Veluwe/Posbank met de Lancia en de 996 GT3: [ame]http://www.youtube.com/watch?v=W-b0zfHllLM[/ame]
Hehe.... eindelijk weer een rit gereden met z'n allen. En wat voor rit? WOW Peter, Marc, Mirella, BEDANKT!!! M'n oren fluiten, m'n armen doen pijn, ondanks een kwartier onder een koude dou-che zit ik nog steeds te zweten. Bank, tv, fles spa rood. Content....
Zo, ook alweer effe thuis. Het was weer helemaal geweldig. Prachtige rit en lekker ruim de tijd om elkaar weer eens te spreken. Helemaal top geregeld jongens!
Zo, Aan de organisatie. Een heerlijke dag. Wij hebben ons zeer vermaakt. Dank en hulde. Aan allen, Bedankt voor de gezelligheid!! Tuut staat weer schoon binnen. Klaar voor de volgende keer. Jeffrey & Caroline
Wauw mensen wat een dag!! Echt geweldig! We hebben super genoten! Niets anders dan lof voor de organisatie gr Dirk & Nicky
Ciao tutti! Toevallig las ik vanochtend iets van een Veluwerit, en een tussenstop in Hoog Buurlo! Dat is dus om de hoek, en ben met mijn neefje Stefano even wezen kijken. Mooie auto's allemaal, de Fiat Dino en donkerblauwe 308 GT4 Dino in het bijzonder. De Challenge Stradale's van Joop en Barry schreeuwden het weer uit, lekker hoor! De Gallardo eindelijk op NL kenteken zag ik, zal het Lamborghini NL register weer even aanpassen ;-) Leuk om weer even enkele bekenden gesproken te hebben!! Hierbij wat kiekjes, enjoy PS: De laatste twee foto's zijn of topic, een Alfa Spider die ik samen met een goede vriend heb gekocht just 4 fun, als er geen bezwaren zijn zouden we in de toekomst wel een ritje mee willen rijden met F-Chat ;-) Ciao! Marcel www.ferrariregistry.nl www.lamborghiniregistry.nl Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
next.. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Tja... op marktplaats stond toch echt dat het een Alfa spider was.. blijkt gewoon een 355 spider te zijn. In de advertentie stond ook nog dat ie van een oud vrouwtje geweest was... (sorry, Jolanda, die was té makkeluk ) De 456M Gt begrijp ik ook niet